mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
dr. Bíró Péter
dr. Bíró Péter
Marketing tanácsadó, oktató, igazságügyi szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Relaxációs kifestőplakáttal kampányol a Coca-Cola
2016-09-02 14:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A JCDecaux, az Ansimble, az UM és a Saatchi & Saatchi közös digitális outdoor kifestőplakáttal vezették be újra az ausztrál piacra a Coca-Cola egyik ásványvíz márkáját, a Deep Spring-et.

Az egyedi plakátok Sydney és Melbourne utcáin kaptak helyet, így támogatva a természetes ásványvíz és 5% gyümölcslé kombinálásával készített italt. A JCDecaux által egyedileg készített paneleken érintőképernyő található, amelyek a járókelőket színezésre inspirálják. A Zentangle rajzok amellett, hogy fejlesztik a kreativitást, alkalmasak az elmélkedésre, megnyugtatásra is - írta a Pioneering OOH.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!