mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Soós Gergely
Soós Gergely
neo
alapító-ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Carnation: website a Tour de Hongrie-nak
2004-05-13 09:21 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Tour de Hongrie online kommunikációs partnereként a Carnation elkészítette a kerékpáros verseny hivatalos website-ját, megtervezte az esemény logóját és kisarculati elemeit.

Az együttműködés első lépcsőjeként a Carnation megtervezte a verseny hivatalos logóját, illetve elkészítette a 2004-es Tour végleges útvonalát interaktív Flash elemekkel bemutató prezentációs anyagot.

A héten elindított hivatalos website főoldalán egy intelligens Flash térkép mutatja be a verseny teljes útvonalát, az érintett városokat. Itt tekinthetőek meg az egyes versenyszakaszok szintrajzai is. A site-on megtalálhatóak a versennyel kapcsolatos legfontosabb hírek, információk, multimédiás anyagok és a verseny idején itt követhetik az eseményeket élőben az érdeklődők.

A website-on működő boltban megrendelhető a tavalyi Tour legszebb pillanatait megörökítő DVD, illetve a 2004-es logóval fémjelzett póló is. A Tour de Hongrie szervezőiroda munkatársai a website tartalmát a Carnation tartalommenedzsment rendszerével (CMS) frissítik.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!