mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Két pro bono plakát a Geometry-tól
2016-09-12 10:04 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Autistic Art-nak és a Budapest Pride-nak készített interaktív óriásplakátot a 16. ARC kiállításra a Geometry Global.


Az idei, 16. ARC köztéri kiállításra két civil szervezetnek is, az Autistic Art Alapítványnak és a Budapest Pride-nak készített pro bono óriásplakátot a Geometry Global. Az ügynökség a Magyar Civilszervezetek közössége és a MagNet Civil Kapcsolatok Program közös, civilszervezetek és kreatív ügynökségek részére meghirdetett civil rapid randin ismerkedett meg a két szervezettel, és kezdte el a támogató együttműködést júliusban. Az elkészült pályaművek túlmutatnak a hagyományos óriásplakát formán, sokkal inkább olyan interaktív installációk, amelyek lehetőséget adnak a nézőknek, hogy ők is részeseivé váljanak az egyes kezdeményezéseknek. Az installációk üzenete egyszerű: ne csak nézz, gondolkodj is!

A Geometry Global Autistic Art Alapítvány számára készített alkotásának célja egy olyan interaktív kreatív felület létrehozása volt, melynek segítségével a közönség képes bepillantást nyerni az autista lét mindennapos nehézségeibe. Az installáció egyszerre szól a "hétköznapi" és autista emberekhez, akik egy interaktív útmutató segítségével könnyebben értelmezhetik az alkotást, ezzel megmutatva, hogy sokszor apróságnak tűnő dolgokkal nagymértékben meg tudjuk könnyíteni az autizmussal élők életét. Az óriásplakát, csakúgy, mint az Autistic Art Alapítvány, az autista otthonok működését, az autizmussal élők elfogadását, nagyobb társadalmi megbecsültségét kívánja támogatni. A reklámügynökség és az alapítvány együttműködése a plakátkiállítás után is folytatódik.

A Geometry Global másik, szintén pro bono készített óriásplakátja a Budapest Pride tevékenysége kapcsán egy, a hazai LMBTQ közösséget is foglalkoztató témára, az azonos neműek házasságának kérdésére kívánja felhívni a figyelmet. A felület interaktív kialakításának köszönhetően a kiállítás látogatói egyenként "léphetnek fel" a plakát előtt kiállított emelvényre, és a "NEM" szót a testükkel kitakarva foglalhatnak állást a kérdésben, illetve véleményüket meg is oszthatják a social mediában, valamint a különböző online fórumokon.

Az interaktív óriásplakátok 2016. szeptember 9. és 25. között, 0-24 óráig láthatóak az ARC kiállításon a budapesti Ötvenhatosok terén.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!