mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mezriczky László
Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A tartalombőség zavara
2016-09-27 17:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Kerekasztal beszélgetést szervezett az Internet Hungary, hazai online és nyomtatott médiumok vezetőivel.


A beszélgetésen a Mandiner, a Heti Válasz, az Origo és a Blikk képviseltette magát. Az első téma a fact checking gyakorlata volt a szerkesztőségek napi rutinjában. A Heti Választ főszerkesztő Borókai Gábor szerint egy oknyomozó riportokkal is foglalkozó hetilapnál evidencia a tények ellenőrzése. Érett az olvasóközönségük, ők az egyik kontrolljuk. György Bence (Origo) elmondta, az online lapokban számos forrásból jelennek meg tények, így nagy kérdés, ki felel azok tartalmáért, legyen szó cikkekről, más forrásból való hírek átvételéről, vagy pedig hirdetésekről. Indokolt lenne a fact checking részlegek alkalmazása a szerkesztőségekben, György Bence szerint.


A Blikk-től érkezett Gedei Norbert szerint a hírverseny miatt a fact checkingre nincs idő, így talán nem meglepő, hogy még MTI anyag átvétele miatt is volt sajtóperük. Gedei szerint a Blikk szem előtt van annyira, hogy pert kezdeményezzenek az esetleges sértettek. Mint mondta, más médiumból átvett anyagok esetén nem szívesen kockáztatnak, a saját újságíróik cikkeivel kapcsolatban viszont nem hátráltatja a szerkesztőket az esetleges sajtóper.

"Fontos még elsőnek publikálni valamit?" - tette fel a kérdést a beszélgetés moderátora. A szerkesztők egyetértettek abban, nem lehet versenyezni a közösségi médiával, gyorsaságban legalábbis, tartalomban viszont igen.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!