mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mezriczky László
Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Online videó és lineáris tv: közös méréssel?
2016-09-28 11:03 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Bíró Pál, a Google videó partnerkapcsolatokért felelős vezetője az Internet Hungary második napján tartott előadást ebben a témában.


Az online videó és a lineáris tévézés nemsokára összeforr - véli Bíró Pál, így adott a kérdés a hirdetők részéről, lehet e közös nevezőre hozni a mérést, lehet e tudni, hogy egy tv kampány mellett párhuzamosan futó online videókampány nézettsége hogyan alakul.

A metodika eltérő, Magyarországon a tévés nézettséget a Nielsen, az online-t pedig a Gemius méri, ez a két módszertan nem összevethető. Ezért fejlesztette ki a Google a single source panelt, amely egyszerre méri a tévés és az online videós tartalomfogyasztást, egyelőre hat országban. A magyarországi hirdetőknek ez még nem elérhető, nekik cross media kutatásokat készít a Google.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!