mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Programmatic esettanulmányok az Internet Hungary-n
2016-09-28 12:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Mit hozott a programmatic a NoSalty-nak az Erste Banknak és a HVG-nek?


A NoSaltytól érkezett Zalai Ágnes szerint a programmaticban jókora tartalékok vannak még, hiszen annak globális összpiacára csak 7%-ot szállít a közép-kelet európai régió. A NoSalty önállóan értékesíti a hirdetési felületeit, a programmatic-kal viszont csatlakoztak a Project Agora-hoz. A NoSalty-nál a programmaticnak köszönhetően olyan szektorok hirdetői jelentek meg az oldalukon, mint a telco, az autóipar és a pénzügy. A programmatic bevezetése óta az inventoryjuk értékesítése sokkal hatékonyabbá vált. Idén a bevételük 20%-a lesz a programmatichoz köthető.

Az Erste Banknál fél éve üzemszerű a programmatic alapú hirdetésvásárlás. Főként performance marketingre használja a pénzintézet, a fő elvárás a lead-ek generálása. Ofczianka Balázs szerint érdemes önálló büdzsét tervezni a programmatic alapú hirdetési felületvásárlásra és azt is elképzelhetőnek tartja, hogy a tv hirdetéseket is programmatic módon fogják megvásárolni.

Kékesi Zsuzsa, a HVG-től elmondta, egy éves stratégiai tervezés előzte meg a kiadó csatlakozását a programmatic alapú hirdetés értékestéshez. Elmondta, a kiadók részéről fő stratégiai kérdés, hogy az inventory mely részeivel csatlakozzanak, mely hirdetőknek tegyék elérhetővé. Ők is csatlakoztak és a Hoppex mellett döntöttek.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!