mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mezriczky László
Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Natív kampánykérdések
2016-09-29 09:10 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Hogyan zajlik a natív hirdetések lebonyolítása a szerkesztőségekben? Fórum az Internet Hungary második napján.

A témát szerkesztőségi (HVG, Femina, Origo) és ügynökségi (Ogilvy PR, MEC) szakemberek vitatták meg. Eltérő definíciók, értelmezések (mindenkihez az "izgalmas PR cikk" állt a legközelebb) után azt kérdezték a jelenlévőktől, hogyan, ki által zajlik ennek a speciális és a hirdetők köreiben továbbra is nagyon kedvelt tartalom elkészítése.

Szabó Mariann, a Femina Media értékesítési igazgatója azt emelte ki, hogy a natív tartalom akkor jó, ha illeszkedik a szerkesztőség stílusához, így autós sajtóközleményeket nem dolgoznak fel, "csajos" autós natív tartalmú cikk viszont jelent már meg a Femina.hu-n.

Az Origo csak olyan natív hirdetést készít el, amely a szerkesztőség számára is érdekes, míg a HVG-nél "árnyék" szerkesztőség működik, akik gyakorlatilag kreatív ügynökségként dolgoznak, a Femina-nál pedig egy kijelölt újságíró foglalkozik a natív tartalom elkészítésével.

Nagy kérdés a briefing, az MEC tartalomért felelős divíziójának vezetője, Szalai Balázs elmondta, az ügynökséghez a nagyobb hirdetők PR osztályaitól általában pontos, határozott elvárások érkeznek, így ők a tartalom elhelyezését menedzselik; a másik véglet pedig az olyan felkérés, hogy "kellene valami natív".








Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!