mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mezriczky László
Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Milyen a jó branded content?
2016-09-29 11:06 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Kardos Gábor, a 444.hu-t kiadó Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatója tartott előadást a témáról az Internet Hungary-n, tegnap.

Kardos példákon keresztül mutatta be, hogyan nem érdemes "házasítani" a fizetett üzeneteket és az eredeti tartalmat. A 444.hu-ban tapasztaltak szerint kevesen látják át a natív reklámok elkészítésének időigényét. Valószínű hibafaktornak nevezte, ha a natív hirdetési projektben túl sok kreatív szakember vesz részt, úgy látja, ügyfél oldalról egy kompetens emberre van csupán szükség.

A szakember szerint a natív tartalom legnagyobb előnye a PR cikkekkel szemben egyértelműen az, hogy önmagában is érdekes, sőt a branded content is lehet olyan értékes, mint a saját szerkesztőségi tartalom.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!