mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Door Tamás, Juventus Rádió vezér...
Door Tamás
Mediaworks
megbízott vezérigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Merchandise-ban erősít a Cartoon Network
2016-10-12 18:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Cartoon Network két díjnyertes, régiószerte sikeres animációs sorozata, a Gumball csodálatos világa és a Kalandra fel! merchandise-a megállíthatatlanul terjeszkedik és bővül.

A tévéműsor népszerűsítése érdekében a Cartoon Network célja minél nagyobb jelenlétet biztosítani a sorozatnak a digitális felületeken online játékok és alkalmazások formájában. 2013 szeptembere óta a Gumball-applikációk 7,5 millió letöltést generáltak és az EMEA-régióban már több mint 89 millió menetet játszottak a felhasználók. A Gumball Rainbow Ruckus lett a Turner Kids legnépszerűbb alkalmazása az első 16 hétben generált több mint 3 millió letöltéssel.

A Gumball csodálatos világának Facebook-oldalát több mint 9,2 millió rajongó követi. A legutóbbi jelentések szerint az Európa-, Afrika- és Közel-kelet-szerte 38 millió rendszeres nézővel rendelkező Kalandra fel! - az újonnan indított termékek, városszépítési kezdeményezések (mint például a Vasúttörténeti Park falának kifestése Budapesten), digitális fejlesztések és közösségimédia-marketing jóvoltából - készen áll, hogy rekordokat döntsön. A siker bizonyítékaként a Kalandra fel! elnyerte az idei UK Licensing Awards legjobb tini- és felnőtt-tartalomnak járó díját.

A Kalandra fel! márkaértékesítési programjának szerves részét alkotják a ruházati cikkek. A legutóbbi új termékek a Magyarországon is híres Zara divatáruházban jelentek meg. A spanyol divatmárka, a Desigual ruhakollekciót indított 2016 márciusában, idén ősszel pedig 4-14 éves lányokat megcélzó kollekciót dob piacra. Ugyancsak felvett kínálatába a Kalandra fel!-témájú ruhákat a Next, a Primark, a HMV és a németországi C&A, a spanyol El Corte Inglés pedig szezonális divatcikkeket is árusít.

A CN kibővíti az együttműködést az Egyesült Királyság egyik meghatározó lábbeligyártójával, a Dr. Martens-zel. Ezenfelül sosem látott országos megállapodás született szintén az említett országban: a McDonald's Kalandra fel!-termékekkel ajándékozta meg vásárlóit 2016 tavaszán és nyarán. Mindemellett a Cartoon Network tovább erősíti a Kalandra fel! digitális jelenlétét: nemrég indult útjára Skandináviában és az Egyesült Királyságban az I See Ooo nevű virtuális valóságot igénybe vevő játék.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!