mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mezriczky László
Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Elindult a Béres Csepp romániai kampánya
2016-11-02 17:04 [Marketinginfo.hu]

A TVC kampány stratégiai és koncepcionális tervezője, valamint kivitelezője a Geometry Global, a kampányt kísérő további kommunikáció felelőse pedig a Geometry cégcsoporthoz tartozó Ogilvy PR.

Az 1972-ben megalkotott Béres Cseppet forgalmazója, a Béres Gyógyszergyár Zrt., egy különleges TVC kampánnyal, eladáshelyi aktivitással és pr-kommunikációval erősíti az immunrendszert támogató készítmények piacán, melyben stratégia tervező és kivitelező partnere a Geometry Global és Ogilvy PR. Annak érdekében, hogy egy erős, érvekkel alátámasztott koncepció valósulhasson meg, a kampány stratégiai tervezésében, magyar szakemberek román munkatársaiktól kaptak lokális segítséget is, kihasználva a kommunikációs ügynökség nemzetközi hálózatát. A 30 másodperces kisfilmet a Geometry Global koncepciója alapján az Umbrella készítette el Budapesten.

A reklámfilm alapgondolata jól tükrözi a Béres Csepp filozófiáját, miszerint mindig vannak közöttünk olyanok, akik egészségesebbek és fittebbek a többieknél. A kisfilm az ő titkukról rántja le a leplet; minden Béres üvegcse egy olyan varázslatot rejt, ami jelentősen hozzájárul immunrendszerük normál működéséhez. A filmben a varázslat megtestesítője egy olyan tündér, aki a romániai néphagyományban már jól ismert. A tündérvarázslat a mesebeliség és a szerethetőség mellett azért is kulcsjelenete a filmnek, mert a termék sok évtizedes titkos receptúráját szimbolizálja.



A márka reklámfilmje október 3-ától már látható a román televízióban, ezzel egy időben a gyártó vásárlásösztönző eladáshelyi aktivitást is indított. Emellett a kommunikációs kampány csatornái és felületei között megtalálhatóak a print és online médiumok, és az egyre nagyobb teret hódító blogok is. A véleményvezérek kiválasztásában és koordinálásaban szintén az Ogilvy PR segédkezett.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!