mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hauk Zoltán
Hauk Zoltán
Rádió 1
kereskedelmi igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Idén is elindul a Playboy Hero jótékonysági kampány
2016-11-07 15:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A kezdeményezés célja továbbra is az, hogy olyan férfi példaképeket állítson, akik szakmai sikereik mellett fontos társadalmi ügyek mellett is kiállnak.

A kétfős csapatok olyan, fontos ügyek mellett fognak kiállni, mint a súlyos betegségekben szenvedő gyerekek gyógyítása, a környezetvédelem, az utolsó stádiumos betegek segítése, a mellrák elleni küzdelem, illetve a hátrányos helyzetű gyerekek felzárkóztatása.

"Számunkra kiemelten fontos, hogy megmutassuk, igenis férfias tett felelősséget vállalni az élet minden területén, ennek része a társadalmi ügyek támogatása is" - kezdte Bus István, a Playboy magazin főszerkesztője. "Ebben az évben a közszereplők mellé egy-egy üzletembert választottunk, azzal a céllal, hogy a média mellett az üzleti szférát is megszólítsuk. Azt gondolom, hogy az idei hősök is olyan férfiak, akik rendelkeznek azzal az erővel, amellyel képesek formálni és jobbá tenni környezetüket."

Az idei kampány során öt híresség és öt üzletember alkot párokat a jótékonyság jegyében: az olasz származású gasztro-guru, Gianni Annoni, a hirkereso.hu hírportált üzemeltető Híreső.hu Kft. tulajdonosával, Holló Gáborral fogott össze, hogy a végstádiumos betegek humánus ellátását biztosító Magyar Hospice Alapítvány munkájára hívják fel a figyelmet.

Az ismert autóversenyző, Szalay Balázs pedig Németh Ottóval, a Henkel vállalat Beauty Care üzletágának általános- és marketingigazgatójával alkot egy csapatot, hogy együtt népszerűsítsék a PET Kupát, amelynek önkéntesei a Tisza tisztaságáért dolgoznak.

A Katona József Színház népszerű színésze, Nagy Ervin, a jelenleg könyvkiadással foglalkozó íróval és kommunikációs szakemberrel, Nyáry Krisztiánnal működik együtt az Egészség Hídja Összefogás az Egészségért a Mellrák Ellen Egyesület érdekében.

A Halott Pénz zenekar frontembere, Marsalkó Dávid, Zwack Sándorral, a Zwack Unicum Nyrt. igazgatóságának elnökével alkot párt, hogy bemutassák a Tűzoltó utcai Gyermekklinika munkáját segítő Őrzők Alapítvány tevékenységének fontosságát.

A Centrál Színház művésze, Simon Kornél az előadóművészként és reklámszakemberként is ismert Geszti Péterrel karöltve fog azon munkálkodni, hogy felhívják a figyelmet az ország leginkább hátrányos helyzetű kistérségében, Berettyóújfalu környékén élő gyerekekért dolgozó Igazgyöngy alapítvány munkásságára.

A nagyszabású kampány lezárásaként 2016. december 3-án egy ünnepi gálaesten adományaikkal támogathatják majd a résztvevők az alapítványok munkáját. Addig is az olvasókon a sor, hogy eldöntsék, melyik szervezet kapja a közönségdíjat.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!