mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Szabó Ákos
Szabó Ákos
Adaptive Media
üzletfejlesztési vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Facebook is használja a printmédiát
2016-11-29 12:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Újabb, a printpiacot érintő érdekességről számol be a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) sajtónépszerűsítő kampányának keretében.

Ezúttal a Facebook legfrissebb tájékoztató kampányáról, amelyet a közösségi oldal "Alakítsd a Facebookot a saját Facebookoddá" szlogennel indított útjára idén. A közösségi oldal Németországban már napilapokat, magazinokat, TV-spotot és citylight posztereket is bevetett üzenetének célba juttatására. A hirdetések középpontjában nem a "facebookozás" népszerűsítése, hanem az adatbiztonságra történő felhívás áll.

A Facebook kutatói számos aggállyal találkoztak a németországi felméréseik során: a felhasználók többsége azért aggódik, hogy képtelen követni és kontrollálni a személyes tartalmainak a megjelenését az oldalon, így ez a motívum megjelenik meg a kampány összes elemében. A Facebook szerint ezek a félelmek megalapozatlanok, hiszen az oldal személyes beállításainak köszönhetően mindenki egyénre szabhatja profilját, sőt a hiedelmekkel ellentétben, akár törölheti is magát. Ennek fényében a szlogen sem véletlen - egyben kínál megoldást és feloldást a kételkedő felhasználóknak.

A kampány célja, hogy bátorítsa a felhasználókat, használják a rendelkezésre álló beállítási lehetőségeket, ezzel biztonságosabbá és kellemesebbé téve a "facebookozást", illetve a közösségi háló szerte még újnak számító, de a Facebookot a fent említett prekoncepciók miatt eddig elkerülő felhasználók bevonzása.

A kampány november elején a napilaphirdetésekkel és saját Facebook videókkal indult, majd a hónap közepétől fokozatosan becsatlakoztak a TV, a magazin és OOH felületek is. A reklámokkal idén december közepéig találkozhatnak a nézők, de a tervek szerint a klasszikus média kampány 2017-ben is folytatódik.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!