mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Illisz László
Dr. Illisz László
Heti Válasz
felelős szerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
DDoS támadás jön a WordPress-en keresztül
2016-11-29 15:03 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Egy ilyen támadás nagyobb terhelést okoz a támadott erőforrás hardverén, mint egy hagyományos.

A WordPress 2014 óta érzékel trackback jellegű támadásokat, amikor a támadók azt a funkciót használják ki, hogy az oldalak kereszthivatkozásokat hozhatnak létre az egyes bejegyzések között. Ilyenkor az áldozat erőforrásait megtámadják egy külső, sebezhető szerveren keresztül. Ezek a támadások különösen a tartalomkezelő oldalak ellen irányulnak. Ezt a funkciót úgy tervezték, hogy automatikusan értesítést küld a szerzők bármely tevékenységéről, többek között aktuális bejegyzéseikről. A bűnöző küld egy speciálisan létrehozott HTTP kérést ezekre a webhelyekre és egy hamis visszatérési címet ad meg, az áldozatét, aki fogadja az érkező kéréseket.

"A titkosítás használata megnehezíti a támadás érzékelését és blokkolását, mivel megköveteli a forgalom dekódolásához, hogy elemezni lehessen az adott kérés "tiszta" avagy "spam"jellegét" - magyarázza Kirill Ilganaev, a Kaspersky Lab DDoS Védelem részlegének vezetője. Ugyanakkor, egy ilyen támadás nagyobb terhelést okoz a támadott erőforrás hardverén, mint egy hagyományos, mert a titkosított kapcsolat létrehozásához "bonyolult"matematika használatára van szükség. Másik nehézsége abban rejlik, hogy a modern titkosítási mechanizmusok nem teszik lehetővé harmadik fél hozzáférését a forgalom tartalmához. A titkosított DDoS támadások növekvő népszerűsége miatt a biztonsági megoldásokat felül kell vizsgálni szűrőalgoritmusok segítségével a fogyasztók védelmének érdekében."


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Promóter
[2017-04-25]
Komissiózó
[2017-04-21]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!