mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Klenovszki János
Klenovszki János
NRC Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Starcom: az Oracle megbízás nyertese? REG
2004-06-07 09:43 [Adage.com]

A szoftvercéghez közeli források szerint az ügynökség chicagói irodája nyerte el az Oracle amerikai médiatervezési és médiavásárlási megbízását.

A szoftvercég a Starcom ügynökséget a MediaCom (Grey Global) és a Initiative (IPG) ellenében választotta ki a médiafeladatok elvégzésére. Az elmúlt öt évben a MediaCom látta el a megbízást.

Az Oracle szóvivője egyelőre sem megcáfolni, sem megerősíteni nem kívánta az ügynökség kinevezésének hírét.

A kreatív munkálatokat az Oracle házon belül végzi, a direkt marketing megbízást pedig a GreyDirect látja el.

A szoftvercég a Nielsen adatai szerint 2003-ban mintegy 30 millió dollárt költött el a médiában.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!