mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Ménesi Zsolt
Ménesi Zsolt
Akció-NXS Reklámügynökség Kft. (AKCIÓ 360)
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Drónnal kézbesített az Amazon
2016-12-20 10:03 [MTI + Mediainfo.hu]

Először kézbesített csomagot az Amazon drónja Nagy-Britanniában. A rendelés leadása után 13 perccel a pilótanélküli gép már meg is érkezett cambridge-i céljához.

Az amerikai óriáscég szerdán tett közzé egy videót internetes oldalán, amelyben a sikeres december 7-i csomagkiszállítás látható. A vállalat Cambridge-ben alakította ki kézbesítő központját, ahol - ha már a fedélzeten van a csomag - a drónok egy automatizált sínpályán érkeznek meg a felszállási területre. Innen az akár 122 méteres magasságig is felemelkedő drónok teljesen önműködő módon, GPS által vezérelve juttatják el a csomagokat, amelyekből legfeljebb 2,7 kilogramm súlyút tudnak szállítani - adta hírül a BBC honlapja.



Az Amazon célja az, hogy minden megrendelést 30 percen belül teljesítsenek. Jelenleg a szolgáltatás tesztje folyik, a következő hónapokban tucatnyi közelben élő vásárlóval szeretnék kipróbáltatni a drónpostát. A szolgáltatásnak jelenleg a napközbeni működésre van engedélye, kizárólag ha jók a látási viszonyok és nincs erős szél. Ugyanakkor nem repülhetnek esőben, hóban és jeges időben sem.

Nagy-Britannia mellett a vállalat az Egyesült Államokban, Ausztriában és Izraelben is fejlesztő központokat üzemeltet. Elmondásuk szerint több országban is tesztelik a Prime Air névre keresztelt szolgáltatást. Ugyanakkor Natalie Berg, a Planet Retail elemzője szerint a Prime Air csak egy újabb az Amazon számos szolgáltatása közül, igazi változást nem fog hozni az ágazatban. "Ez egy marketing puccs" - fogalmazott. Hozzáfűzte azt is: tavaly még a rendelés leadásával azonos napon megvalósult kiszállítás számított kiemelkedőnek, most viszont minden a 13 perces kiszállítási időről szól.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!