mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Szépség nagydíj a JOY-nál
2016-12-22 17:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Idén 15. alkalommal díjazta a JOY az év legjobb szépségtermékeit.

A JOY magazin idén 15. alkalommal rendezte meg a Prix de Beauté - A szépség nagydíja eseményét. A verseny célja jutalmazni azon kozmetikai termékeket, amelyek kategóriájukban egyedülállóak. A JOY kiemelten fontosnak tartja, hogy a díjak odaítélésében - a szakmai zsűri mellett - olvasói is aktívan részt vettek: ők egy microsite-on adhatták le szavazataikat kedvenc márkáikra.

A cégek idén a női testápolás, női arcápolás, női illat, férfiillat, bio- és natúrkozmetikumok, hajápolás, hajformázás, dekorkozmetikumok - kéz-dekorkozmetikumok, száj-dekorkozmetikumok, szem-dekorkozmetikumok - anti-aging, dizájn és az év innovációja kategóriáiban nevezhettek. Az idei Prix de Beauté-n minden eddiginél több, közel 50 beauty-cég képviseltette magát, akik összesen közel 400 terméket neveztek a nagydíjra.

A díjakat december 12-én, a Marquard Media Event üzletága által szervezett gálavacsora keretében adták át az Európa hajón. Az olvasók pedig élőben követhették az este eseményeit a Facebook online közvetítés segítségével.

A Prix de Beauté díjazottak között olyan cégek is szerepeltek, mint a L'Oreal Magyarország Kft., Estée Lauder, Henkel Magyarország Kft. vagy a dm-drogeriemarkt Magyarország Kft. A nyertes termékekkel a JOY magazin januári lapszámában találkozhatnak az olvasók.

Óhidi Zsuzsanna, ügyvezető igazgató ünnepi beszédében elmondta, hogy az idei év több szempontból is különleges és kiemelkedő volt a JOY életében: 18 éves lett a márka és ehhez kapcsolódóan tartalmi és vizuális szempontból is megújult a lap. A novemberi lapszám eladási adataival minden eddigi rekordját megdöntötte a magazin, közel 150 000 példányt értékesítettek. A joy.hu pedig novemberben a TOP 5 női site között van a havi napi átlag RU-t tekintve.

A JOY Prix de Beauté támogatója a Citibank volt.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!