mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kántor Kata
Kántor Kata
GfK Hungária Kft.
média szektormenedzser


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
3 magyarból 1-nek nem kell a Valentin-nap
2017-02-14 10:37 [Marketinginfo.hu]

A magyarok közel kétharmada szereti a Valentin napot, és tízből nyolcan meg is ajándékozzák párjukat valamilyen formában - derül ki a Szallas.hu friss felméréséből.

A nők a hasukon keresztül próbálják lekenyerezni párjukat, míg a férfiak jellemzően virággal és édességgel lepik meg kedvesüket.

A Szallas.hu vendégek és szállásadók körében végzett friss kutatásában a szerelmesek napjával kapcsolatos hozzáállást és szokásokat vizsgálta. A válaszadók kétharmada leginkább apró ajándékkal kedveskedik párjának a szerelem ünnepén: míg a hölgyek általában a konyhában szorgoskodnak, hogy valamilyen extra ételt tálalhassanak szívük választottjának, az urak virággal és édességgel lepik meg kedvesüket. "A kisebb értékű tárgyak is népszerűek ebben az időszakban, de az is gyakran előfordul, hogy az esti légyott részét képezi a meglepetés, így sokan valamilyen szexi aprósággal készülnek, például különlegesebb fehérneműt adnak vagy viselnek a szerelmesek ünnepén" - mondta Mészáros Judit, a Szallas.hu marketingmenedzsere. Bár az ajándék értékének nem tulajdonítunk nagy jelentőséget, az esti összebújásnak annál inkább. "Általánosságban minden második válaszadó meg van győződve arról, hogy lesz egy kis romantika a hálószobában, sőt a hajadonok és nőtlenek 75 százaléka biztos a dolgában" - ismertette a részleteket Mészáros Judit.

Ellenzői is akadnak az átvett ünnepnek

Bár kisebbségben vannak, mégis akadnak olyanok, akik nem szívlelik a Valentin-nap intézményét. Egyesek szerint semmi szükség nincsen erre a mondvacsinált ünnepre, semmi közünk az amerikai szokáshoz. Azonban nem csak a majmolás miatt lehet idegesítő a február 14-e. "Minden második válaszadónk azt tapasztalja, hogy ebben az időszakban olyanok is látványosan szerelmesek a Facebookon, akiknek a kapcsolatuk a valóságban nem éppen rózsás" - mondta Mészáros Judit.

Túlfűtöttek a hotelszobák is

Valentin-nap idején a hazai szálláshelyeken is gyakoribb vendégek a romantikázni vágyó párok, erre az alkalomra minden 10. hazai vendéglátó speciális ajánlattal, menüvel készül. S ha már ott vannak a szerelmesek, olykor segítséget is kérnek. "Minden negyedik szállásadónak kellett már konspirálnia valamilyen romantikus meglepetéshez, melyek többnyire nagyon jól sikerülnek, de akad keserű ellenpélda is. Egy beszámoló szerint az apartmant kibérelő fiú a rózsaszirmok beszerzésében kért segítséget, mellyel egy különleges lánykérést akart megalapozni. Valami azonban rosszul sülhetett el, a lány 10 perc után elviharzott, a fiú pedig legközelebb 2 nap múlva jött csak ki a szobából összetörten, hogy kijelentkezzen" - mondta Mészáros Judit.

Ezek a leggyakoribb ajándék típusok Valentin-napon:

1. Extra étel elkészítése
2. Kisebb értékű ajándék, pl. könyv, virág
3. Szexi apróság, pl. fehérnemű


A Szallas.hu kutatásának háttere:

A Szallas.hu online kutatás keretében vizsgálta a magyarok Valentin-nappal kapcsolatos véleményét, melyben összesen 906 vendég és 236 szállásadó vett részt. Az adatfelvételre 2017. február 3. és 2017. február 10. között került sor. A kutatás nem reprezentatív a hazai lakosságra nézve, ugyanakkor a Valentin-nappal kapcsolatos véleményeket, attitűdöket jól szemlélteti.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!