mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Klenovszki János
Klenovszki János
NRC Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Mac-es felhasználók kétszer aktívabb szerelmi életet élnek
2017-02-14 16:04 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Valentin-nap alkalmával a Kaspersky Lab összegezte a szerelmi és szexuális viselkedés megnyilvánulásait a közösségi média felületeken és más online felületeken.

Kiderült, hogy azok a felhasználók, akik többnyire Mac számítógépet használnak, azok aktívabb társas életet élnek a szexualitás és párkapcsolat terén az online világban.

A Kaspersky legutóbbi felmérése szerint a Mac számítógépek tulajdonosai vitathatatlanul vezetői a különböző digitális eszközök és platformok használatának, ha csábításról van szó: 14%-uk elismerte, hogy ismerkedésre is használja a közösségi oldalakat, míg 11%-uk kifejezetten társkereső oldalakat használ a szexuális partnerek kereséséhez. Ez az arány kétszer annyi, mint az összes átlag válaszadó (8% és 5%-kal). A Mac-et használók nagyobb valószínűséggel közlik a szexuális irányultságukat (70% és 44%) a közösségi oldalakon, valamint kapcsolati státuszukat (83% és 63%).

A Mac felhasználók nem csak szexuális aktivitásban, de párkapcsolati tevékenységben is aktívabbnak bizonyulnak az interneten: nagyobb valószínűséggel beszélnek párkapcsolati tevékenységeikről, ezzel szemben az átlag felhasználók mindössze 16%-a számol be nyilvánosan a partneréről és a közös programokról.

Hogyan befolyásolják a szociális hálózatok azok személyes életét, akiknek már van partnere? A válaszadók közel fele (46%) a kapcsolat javulásáról számolt be. Ebből a szempontból is boldogabbnak tűnnek a Mac-esek - köztük ez az arány eléri a 68%-ot. Ez lehet annak a ténynek is köszönhető, hogy a Mac felhasználók szívesebben kommunikálnak a partnereikkel a világhálón keresztül: 45%-uk kommunikál a közösségi média felületein a szeretteikkel, míg az összes többi felhasználó csupán 36%-a használja az online oldalakat kommunikációra.

"Már észre sem vesszük, hogy a virtuális tevékenységeink miként befolyásolják az életünket, többek között a kapcsolatainkat. Természetesen a közösségi hálózatok felületei sokszor tesznek jó szolgálatot kezdeményezés és kapcsolattartás terén: lehetővé teszik számunkra, hogy kommunikáljunk az olyan barátainkkal, kollégáinkkal vagy szeretteinkkel, akik nem mindig lehetnek velünk fizikailag. Nem szabad ugyanakkor elfelejteni, milyen kockázattal jár a digitális kommunikáció: kapcsolataink elkényelmesedhetnek vagy tönkre is mehetnek, ezért nagyon oda kell figyelnünk, hogy mit osztunk meg online és a résztvevőket ez hogyan érinti." - mondta Andrey Mochola a Kaspersky Lab "Consumer Business" részlegének vezetője.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!