mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kerti Attila
Kerti Attila
Maximize
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Hogyan álltak idén a Valentin-naphoz a magyarok?
2017-02-16 11:15 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Több mint 130 ezren osztották meg Valentin-napi szokásaikat a Viber régiós szerelmi kvízén.

Öt országban összesen mintegy 130 ezren, ezen belül Magyarországon több mint 30 ezren töltötték ki a Viber Valentin-napi kampányára készült kvízét. A Viber helyi Nyilvános Fiókjaiban egy direkt erre a célra fejlesztett csevegőrobot, Viber Ámor adott tanácsot a felhasználóknak a szerelem ünnepére.

Vannak, akik számára mindennél fontosabb a Valentin-nap, mások nem is vesznek tudomást a szerelem ünnepéről és csak saját kanapéjukban, egy jó filmben, illetve egy pizzában bíznak február 14-én is. A Viber, a világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása egy izgalmas kísérletbe kezdett, hogy megtudja: mely szerelmestípusba tartoznak a magyar, bolgár, szerb, horvát és görög felhasználók.

A régiós válaszadók többségét, mintegy negyedét a "Szingli Valentin" szerelmi profilba sorolta a chatbot, amely egyben hasznos tanácsokat is adott a nagy ő megtalálása érdekében. A magyar userek ennél is nagyobb arányban tartoznak e körbe, a válaszok alapján mintegy harmaduk került ebbe a kategóriába. A hazai válaszadók negyede "Tökéletes Egyszarvú" típus, akinél a külső és belső szépség nagylelkűséggel, illetve érzékenységgel párosul. Ők azok, akik mindig megtalálják a tökéletes egyensúlyt saját és partnerük igényei között. A képzeletbeli dobogó harmadik fokán Magyarországon a "Kanapé királya" áll, akit az "Igazi romantikus" típus követ - a kvíz kitöltőinek 17, illetve 15 százaléka tartozik ezekbe, az egymás szöges ellentétét jelentő kategóriákba.

A régión belül Bulgáriában és Szerbiában is a "Tökéletes egyszarvúak" kerültek a második, míg Horvátországban és Görögországban a "Kanapé királyai" kapták ezt a pozíciót. A legkisebb létszámú csoport a "Primadonna" típusú szerelmeseké minden országban, igaz, itthon minimális különbséggel, de ennél is kevesebben vannak a "Fáradhatatlan partyőrültek".

A hazai, női válaszadók több mint harmada, míg a férfiaknak csupán negyede "Szingli Valentin", az "Egyszarvúak" aránya azonban mindkét nemnél hasonló. Arányaiban több nő tartozik a "Kanapé királya" profilba, mint férfi, ugyanakkor az erősebb nem képviselői között nagyobb súllyal szerepelnek az "Igazi romantikusok" és a "Fáradhatatlan partyőrültek" is, de a primadonnaságra utaló válaszokat is nagyobb arányban adtak a férfiak.

Az ugyancsak Valentin-nap alkalmából indított nemzetközi Viber Love Story verseny egyik nyertese egy magyar lány lett, akinek szívhez szóló történetét jutalmul egy illusztrációban örökítették meg Viber-matricafigurák segítségével.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!