mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Elégedett a UPC
2017-02-16 13:53 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Kiemelkedő teljesítménnyel zárta a 2016-os üzleti évet a számos innovatív digitális megoldást - szélessávú internet, kábeltévé, vezetékes- és mobiltelefon szolgáltatásokat - kínáló UPC Magyarország.

Az előfizetések száma (RGU) december végére meghaladta az 1 923 000 - et, ami 117 000-el több, mint egy évvel korábban. A cég teljes árbevétele éves szinten 6,5%-kal növekedett.

A UPC Magyarország 2016-os üzleti évének kulcselemei:
 
  • Az előfizetések száma (RGU) az év végére meghaladta az 1 923 000-et.
  • A UPC Magyarország hálózata országszerte több mint 107 300 új háztartásba jutott el.
  • A lakossági és üzleti ügyfelek összesített száma meghaladta a 823 000-et.
  • A mobil ügyfelek száma az év végére megközelítette a 63 000-et.
  • A UPC növelte hálózatának lefedettségét és kapacitását, valamint az innovatív eszközök számát, különös tekintettel a vidéki településekre, összhangban a kormányzat Digitális Magyarországért Fejlesztési Programjával.
  • Az innovatív TV és internet szolgáltatások növelték az előfizetők elégedettségét és segítették a meglévő ügyfelek megtartását, illetve újak megszerzését.


Előfizetések száma (RGU) 2016-ban:
 
  • TV: 663,300 (Változás a 2015-ös évhez képest: + 14,600)
  • Internet: 624,800 (Változás a 2015-ös évhez képest: + 36,600)
  • Telefon: 572,500 (Változás a 2015-ös évhez képest: + 37,600)
  • Mobil: 62,500 (Változás a 2015-ös évhez képest: + 28,100)


Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Románia vezérigazgatója:
"Világos és ambiciózus üzleti stratégiánknak köszönhetően mind az előfizetések száma, mind az árbevétel tekintetében erős növekedést értünk el a 2016-os évben. A legutóbbi üzleti mutatók és ügyfélelégedettségi kutatások is azt bizonyítják, hogy a felhasználói élmény javításába és a hálózati fejlesztésekre fordított erőfeszítéseink eredményesek voltak. Éppen ezért a jövőben is további beruházások révén fejlesztjük hálózatunk minőségét és lefedettségét, valamint újabb innovatív megoldásokat vezetünk be annak érdekében, hogy ügyfeleink még jobban kihasználhassák a szupergyors hálózatunk nyújtotta lehetőségeket.

Kiemelkedő árbevétel-növekedés

A UPC Magyarország árbevétele 2016-ban 6,5%-os növekedést mutatott az előző évi eredményekhez viszonyítva. Az utolsó negyedévben is kiemelkedő üzleti teljesítményt nyújtott a cég, ugyanis 2015 utolsó három hónapjával összehasonlítva 11,2%-os árbevétel-növekedést produkált.

Folyamatosan bővülő ügyfélkör, növekvő RGU

Az év végi adatok szerint az előfizetések (szakszóval RGU-k - Revenue Generating Unit) száma meghaladta az 1 923 000-et. 2016 végén a szélessávú internet szolgáltatások száma elérte a 624 800-at, ami az előző évi adatokhoz viszonyítva több mint 36 600 darabos növekedést jelent. Az analóg és a digitális televízió előfizetések száma 14 600-al nőtt, így elérte a 663 300-as számot. Ami a vezetékes telefon szolgáltatást illeti, az előfizetések száma 572 500 volt, ami összehasonlítva az előző évvel, több mint 37 600 új szolgáltatást jelent. A dinamikusan fejlődő mobilszolgáltatások terén a UPC Mobil előfizetések száma 2016 végére meghaladta a 62 500-at, ami 28 100-zal több, mint egy évvel korábban.

További beruházások, hálózatfejlesztés és egyre népszerűbb innovatív szolgáltatások

2016-ban végrehajtott fejlesztéseknek köszönhetően jelentősen növekedett a UPC Magyarország országos szélessávú hálózatának lefedettsége, adatforgalmi kapacitása és biztonsága. A Digitális Magyarország Fejlesztési Programmal összhangban országszerte összesen közel 94 000 új otthonba jutott el az akár 500 Mb/másodperc sebességre képes hálózat. Ezzel, és az év közben lezajlott akvizíciókkal együtt összesen 107 300 háztartás csatlakozott a UPC hálózatához. A 2016-os év végi adatok alapján országszerte 304 településen, több mint 1,7 millió hozzáférési ponton érhetőek el a UPC innovatív szolgáltatásai. Októberben nagyszabású hálózatfejlesztés indult a monori körzetben is, ahol az első néhány ezer háztartásban már decemberben elkezdődött az új digitális szolgáltatások értékesítése.

A vállalat nagy hangsúlyt fektet a felhasználói élmény javítására, ezért 2016-ban is számos innovatív megoldással bővítette választékát. Új csatornákkal - köztük számos HD minőségű csatornával - bővült a UPC digitális kábeltévé kínálata, miközben az olyan korszerű, nagy hozzáadott értéket képviselő szolgáltatások felhasználóinak száma is folyamatosan emelkedik, mint a MyPrime és a Horizon Go. E mellett a UPC tavaly bevezette a Műsorvisszanéző funkciót, amely szintén egyre népszerűbb az ügyfelek körében. A 2016-os év egyik legsikeresebb újítása a felhasználói igények figyelembevételével kifejlesztett nagysebességű wifi router, a Connect Box, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy szélessávú internetkapcsolatuk sebességét még jobban kihasználhassák. A korlátlan adatforgalmat biztosító UPC Mobil kínálatában pedig megjelentek az iPhone készülékek is.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!