mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kerti Attila
Kerti Attila
Maximize
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Rádió 1 hatalmas sikere Győrben
2017-02-17 11:44 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Megerősítette piaci pozícióját és csaknem megduplázta hallgatóinak számát Győrben a Rádió 1.

A legfrissebb adatok alapján kijelenthető, hogy mind a 18-49-es célcsoportban, mind a 15-39 éves hallgatók körében jelentősen nőtt a hallgatottság, a Rádió 1 néhány hónap alatt a város legnépszerűbb rádiója lett.

2016. november 15-én a győri Ozone FM hálózatba kapcsolódott a Rádió 1-gyel, ezzel a csatorna neve, valamint műsor- és zenei struktúrája is megváltozott. Hétköznaponként a Reggeli Show indítja a győriek napját Sebestyén Balázzsal, Rákóczi Ferivel és Vadon Janival, délutánonként a Cooky Show-val, esténként pedig Magyarország legnépszerűbb DJ-ivel kapcsolódhatnak ki a hallgatók. A legfrissebb mérési adatok igazolták az előzetes várakozásokat - az országos és lokális tartalmaknak köszönhetően a Rádió 1 mindössze néhány hónap alatt helyi szinten is a legnépszerűbb rádióvá vált.

A TNS-Hoffmann - Mediameter konzorcium 2017. január 11-17. között hallgatottsági kutatást végzett a győri hallgatottsági szokásokról, amelyből kiderült: a Rádió 1 frekvenciáján a Class FM megszűnését megelőző hallgatók száma megduplázódott. Az adó naponta a 18-49-es korosztály 44%-át éri el, míg a 15-39 évesek korcsoportjának közel a fele tartozik a hallgatói közönségébe.

A Rádió 1 a helyi hírekkel, információkkal továbbra is a régió meghatározó rádiója, amely az országos műsorstruktúrát ötvözi a lokális tartalommal, illetve a helyi hirdető cégek számára hatékony reklámfelületet kínál a meghatározó műsorsávokban.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!