mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakner Bertold
Lakner Bertold
neo
kreatívigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Runner’s World hazai szakértőkkel erősít
2017-03-02 14:14 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Mostantól profi szakértők válaszolnak az olvasói kérdésekre a Runner's World weboldalán.

A világban és hazánkban is első számú futómagazinként számon tartott Runner's World olyan témákkal szólítja meg a sport - és különösen a futás - szerelmeseit, mint az edzés, a versenyzés, a táplálkozás, a fogyás és az egészség. Célja és küldetése is egyben, hogy minden információt és inspirációt biztosítson a sportoláshoz, amire az olvasóinak szüksége van és az egészségtudatos életmódot a mindennapok részévé tegye.

Ezt az irányt képviseli a weboldal is, ahol 2017 februárjától az olvasók és a márka közötti kommunikáció interaktivitása is fókuszba kerül.

A Runner's World elismert profi szakértői gárdát toborzott, akik tudásukat, tapasztalataikat megosztva segítenek jobb futóvá, egészségesebb, testtudatosabb emberré válni.

A folyamatosan bővülő szakértői csapatot erősíti például Lubics Szilvia, ultrafutó, háromszoros Sparthatlon győztes, Szántó Nelli személyi edző vagy Lőrincz Olivér, aki ötszörös Sparthatlon bajnok és így vélekedik az új kezdeményezésről:

"Futni, a világ egyik legegyszerűbb mozgásformája, hisz már egész kis gyerekkorunkban ösztönösen elsajátítjuk. Ahhoz azonban, hogy a futás sportos formája felnőtt korban örömteli és eredményes legyen, ezen ösztönök már nem elégségesek. Itthon az utóbbi években a futósport versenyei óriásit emelkedtek résztvevőszámban, de főleg a kezdő futóknak nagyon kevés hiteles kapaszkodója, segítsége akad abban, hogy lehet a futást okosan, szakszerűen és eredményesen űzni az ösztönös "elindulok és futok"-on túl. Úgy gondolom az RW új felülete nagy segítség lesz a kedvtelésből futók számára, hogy válaszainkkal kiegyengessük számukra a felkészülés néha rögös útját."

Bár évről évre nő az egészséggel, sporttal kapcsolatos tartalmak iránt érdeklődők száma, még mindig elmondható, hogy a magyar lakosság kétharmada egyáltalán nem sportol (KSH kutatás, 2016). A Marquard Media a magazinpiacon egyedülálló sport-portfóliójával (Shape, Runner's World, Men's Health) a fitt életmód filozófiája mellett köteleződött el és célul tűzte ki az egészséges életforma hirdetését és azt a kitartás és magabiztosság egyik meghatározó motorjaként értelmezi.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!