mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
1,1 milliárd fontos árbevétel a brit out-of-home piacon
2017-03-02 18:51 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Out of Home (OOH) ipar bejelentette, hogy a 2016. évi teljes bevétele az Out of Home reklámból 1,1 milliárd font volt.

A IV. negyedévben a szektor 316 millió fontot generált.

A digitális out-of-home reklámeszközök árbevétele 418 font bevételt hoztak a tulajdonosaiknak, 26%-kal többet, mint 2015 azonos időszakában. A digitális OOH részesedése 38% volt.

Az Outsmart elnöke, Justin Cochrane szerint: "2016. év erős növekedést ért az Out of Home piacon, ami szükséges folytatni 2017-ben is" - tudósított a Pioneering OOH.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!