mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Bánki Tamás
DrLinkedin
Alapító, Tulajdonos, Linkedin tréner


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Nőtt a LogMeIn árbevétele tavaly
2017-03-08 14:55 [MTI + Mediainfo.hu]

A magyar gyökerű LogMeIn informatikai vállalat 2016-ban 336,1 millió dollár árbevételt ért el, 24 százalékkal többet, mint egy évvel korábban, 2017-re pedig 10 százalékos árbevétel-növekedést vár.

A tájékoztatás szerint a nettó jövedelem (nyereség) 2,6 millió dollár lett 2016-ban, az egy évvel korábbi 14,6 millió dollár után.

A vállalat a közelmúltban egyesült a szerverszoftverekre specializálódott Citrix Systems GoTo üzletágával, és további bővítéseket tervez itthon, amely elsősorban a fejlesztői kapacitást fogja érinteni - írták.

A tájékoztatás szerint a LogMeIn tőkemegtérülési tervet is jóváhagyott: a cég három év alatt legfeljebb 700 millió dollárt tervez visszajuttatni a részvényeseknek részvény-visszavásárlási programok és osztalékok formájában. A terv részeként a társaság részvényenként és negyedévente 0,25 dolláros készpénzosztalék kifizetését kezdeményezi, az első ilyen kifizetésre május 26-án kerül sor - írták.

A LogMeIn-nek mintegy 52,6 millió részvénye van forgalomban. A cég részvényeit a New York-i Nasdaq értéktőzsdén jegyzik, árfolyamuk a szerdai záráskor 6,76 százalékot emelkedve, 97,95 dolláron állt.

A világszerte 13 irodával rendelkező céget magyar szakember alapította 2003-ban Budapesten, központja jelenleg azonban már Bostonban van. Magyarországon a főváros mellett Szegeden tart fenn telephelyet, ahol 370, döntő többségében informatikus munkavállalót foglalkoztat.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!