mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kántor Kata
Kántor Kata
GfK Hungária Kft.
média szektormenedzser


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Vodafone újított leginkább
2017-03-10 09:37 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az NMHH a szolgáltatók Általános Szerződési Feltételeinek elemzése alapján megállapította, hogy a tavalyi hírközlési szolgáltatási újdonságok terén a Vodafone vitte a prímet.

A mobil feltöltőkártyás szegmensben elsőként vezetett be alacsony, 19 Ft-os percdíjú tarifacsomagot, Tuti néven. A versenytársak szinte azonnal követték még olcsóbb, hálózaton belül 9 Ft-os hívást nyújtó opcióikkal. Szintén a Vodafone rukkolt elő a megfelelően felszerelt autókban használható "internet in the car" szolgáltatással. Terjedő tendencia az, hogy a szolgáltatók több adattartalmat nyújtanak díjcsomagban foglalt forgalom, opciók vagy akciók keretében, akár változatlan árért is. Ezen túl piacra került a 30 napnál hosszabb ideig tartó adatopció, a Magyar Telekom Maraton eseti adatopció-család szolgáltatásával.

A hatósági elemzés szerint tavaly a szolgáltatások kínálatában a legjelentősebb változtatások többségét egyetlen szolgáltató hajtotta végre: a 2016-ban bevezetett 71 telefon- és internet-díjcsomag háromnegyede a Vodafone-hoz kötődik. A 71 új csomaggal szemben 60-at zártak le. A Telenor a mobilhang-ajánlatainak összetételét alakította át, a Magyar Telekom pedig új internetcsomagokat dobott piacra és régi mobiltelefon-csomagokat vont ki az értékesítésből. Az Invitel vezetékes telefon- és internetkínálatának palettáját rendezte át, a UPC viszont nem változtatott szolgáltatási portfólióján.

Folytatódott az elektronikus ügyintézés ösztönzése is az ágazatban: ilyen esetekre mindegyik hazai szolgáltató kedvezményes havidíjért és/vagy a belépési díj elhagyásával árulta, árulja csomagjait.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!