mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Mobilalkalmazás egy sikeres állásinterjúra
2017-03-13 14:22 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Egy állásinterjún jó benyomást kelteni magunkról nem egyszerű feladat még azok számára sem, akik sokadik munkahelyükön dolgoznak.

Németh Annamária, a Budapesti Corvinus Egyetem hallgatója a Telenor Youth Forum nevű nemzetközi társadalmi felelősségvállalási programjának keretében csapatával egy olyan alkalmazást fejleszt, amely bárkinek segít elsajátítani azt, hogy miként lehet fesztelenül, professzionálisan viselkedni egy állásinterjún.

A pályakezdők számára a sikeres szereplés még nagyobb kihívást jelent, sokan lámpalázuk miatt nem teljesítenek jól még akkor sem, ha egyébként képességeik adottak.

Erre a problémára kínál majd megoldást az InterYou nevű mobil alkalmazás, amelynek fejlesztésében Németh Annamária is közreműködik. Az alkalmazás alapötlete tavaly decemberben az oslói Telenor Youth Forumon született meg a "Munkanélküliség és Társadalmi Instabilitás" témakörben.

A magyar egyetemista a világ 13 Telenor országából érkezett csapattagokkal egy éven át dolgozhat az alkalmazás kifejlesztésén a vállalat nemzetközi társadalmi felelősségvállalási programjának részeseként. Elképzelésük szerint az alkalmazás közösségi alapon működik majd, a HR-területről toborzott, önkéntes interjúztatók közreműködésével, akik a tevékenységgel komoly tapasztalatra tehetnek szert az állásinterjúztatásban - eközben pedig a munkaerőpiacra frissen belépő fiataloknak is segíthetnek tapasztalatot szerezni az ilyen jellegű megmérettetéseken.

A készülő mobilalkalmazásban az álláskeresőknek az Uber és az AirBnb alkalmazásokhoz hasonlóan lesz módjuk az interjúztatók értékelésére és jellemzésére, így mindenki a saját területére szakosodott interjúztatót választhat majd a gyakorláshoz, amely videohíváson keresztül zajlik majd. Emellett az alkalmazásból blog-, és chatfelület is elérhető lesz, működtetésének költségeit pedig hirdetések értékesítéseiből fedeznék.

Az évente megrendezett Telenor Youth Forum célja, hogy globális társadalmi kihívásokra kínáljon megoldásokat digitális technológiák alkalmazásával. A fiatalok májusban prezentálják ötletüket a rendezvénysorozat következő állomásán, Bangkokban. A program októberben ér véget, a Telenor Csoport és a szakmai zsűri által legjobbnak ítélt fiatalok pedig decemberben visszatérhetnek Oslóba, hogy átadják tudásukat, illetve tapasztalataikat a következő Youth Forum résztvevőinek.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!