mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hámori Barbara
Hámori Barbara
Content House
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új ügynökségekkel dolgozik a Discovery
2017-03-13 15:19 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Goodwill Communications végzi az integrált portfólió, benne a zászlóshajó tévécsatornák - Discovery Channel, TLC, IDx és Eurosport - műsorkommunikációját, a vállalati kommunikációért a Mindgeer felel.

Egy tavaly év végi tendert követően 2017-től új kommunikációs ügynökségekkel dolgozik a Discovery Networks Magyarországon: a Goodwill Communications végzi az integrált portfólió, benne a zászlóshajó tévécsatornák - Discovery Channel, TLC, IDx és Eurosport - műsorkommunikációját, és kezeli a Discovery Channel és a TLC közösségimédia-felületeit. A vállalati kommunikációhoz kapcsolódó feladatokat a Mindgeer menedzseli.

A 2017-es év fontos változásokkal indult a Discovery portfóliójában: 2017. január 1-jén hivatalosan is megkezdődött a Discovery Communications és a Nemzetközi Olimpiai Bizottság együttműködése, amelynek értelmében az Eurosport sportcsatorna vált az az olimpiai játékok európai otthonává.

Magyarországon is jó hírrel indult az év: a DIGI és a Discovery Magyarország januárban bejelentette meglévő együttműködésük kibővítését, amelynek köszönhetően az Eurosport 1 és az Eurosport 2 műsorai mellett immáron a Discovery Channel és a TLC prémium tartalmai is elérhetővé váltak a szolgáltató nézői számára. Januártól kezdve így minden eddiginél szélesebb nézőközönség számára elérhetők a Discovery Channel és a TLC olyan népszerű sorozatai, mint a Bear Grylls: a Sziget, az Aranyláz Alaszkában és az Amcsi benzinfalók, illetve a Tortakirály, a Mondj igent a ruhára!, az Így kerek az életem és a Bizarr testek.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!