mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Gáll Zsolt
Insomnia Middle East WLL
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Huawei-é a második legtöbb szabadalom Európában
2017-03-16 12:54 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Európai Szabadalmi Hivatal (EPO) jelentése szerint 2016-ban, miként az elmúlt két évben is, a Huawei jelentette be a legtöbb szabadalmat Európában a digitális kommunikáció területén.

A vállalat az összes szabadalmi bejelentést tartalmazó európai rangsorban 2390 szabadalommal a második helyre lépett, emellett a kínai cég kapta a hetedik legtöbb, összesen 924 szabadalmi engedélyt tavaly.

A Huawei az elmúlt években jelentős hangsúlyt fektetett új technológiák fejlesztésére, valamint saját szellemi tulajdon-tartalékának felépítésére. A vállalat bevételének több mint 10 százalékát minden évben kutatás-fejlesztésre fordítja. Jelenleg a cégnek 15 kutatási-fejlesztési központja és 36 ügyfelekkel együtt működtetett innovációs központja van világszerte, amelyekből a legtöbb Európában található - többek között Belgiumban, Finnországban, Franciaországban, Írországban, Olaszországban, Svédországban, az Egyesült Királyságban és Németországban. Ez utóbbiban található a Leica optikai vállalattal közösen alapított Max Berek fejlesztési központ is. A vállalat szerint csak az újításokkal tartható fenn az impozáns dinamikus növekedés.

Az EPO adatai szerint 2016-ban közel 160 ezer szabadalmi bejelentés érkezett hozzájuk, ezen belül Kínából 7150, amely mintegy 25 százalékos növekedést jelent a tavalyihoz képest. Benoît Battistelli, az EPO elnöke szerint a Kínából érkezett szabadalmi bejelentések számának rendkívüli megnövekedése összefüggésben áll az ország gazdasági fejlődésével, Kína gazdaságának globálissá válásával, és azzal az ösztönözéssel, hogy vállalatai szálljanak versenybe a globális piacon is.

A Huawei Technologies, mint a legnagyobb kínai magánvállalat, immár harmadik alkalommal került a digitális kommunikáció területének élére, megelőzve például a Microsoftot és a Samsungot is. A Huaweinél a K+F kulcsfontosságú területté nőtte ki magát az elmúlt években, a technológiai újításoknak és a fogyasztói igények kiszolgálásának köszönhetően pedig a vállalat fogyasztói üzletága rohamosan növelte eladásait 2016-ban is.

A Gartner legfrissebb, 2017. február 25-én közzétett jelentése szerint 2016 negyedik negyedévében és az egész évben a Huawei volt a világ harmadik legnagyobb okostelefon eladója. A vállalat 40,8 millió okostelefont értékesített a negyedik negyedévben, ez a globális piac 9,5 százalékát jelenti, összességében pedig 139 millió okostelefont szállított le 2016-ban világszerte.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!