mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
dr. Bíró Péter
dr. Bíró Péter
Marketing tanácsadó, oktató, igazságügyi szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Újabb fejlesztés a Whitereport- és az Ipsostól
2017-03-21 09:16 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A PR kvantifikálódásával és a hiperlokális kommunikációs igények erősödésével jött létre a "Goldfish Light" nevezetű online platformja.

Az eddigi komplex szolgáltatások mellett az egyszerűsítés irányában mutató hiperlokális fókuszú továbbfejlesztés azzal a céllal jött létre, hogy a nagyvárosi kommunikáció terén ritkábban megforduló cégek és pr-, illetve médiaügynökségek számára nagyon könnyen használható és olcsóbb megoldást kínáljon, s ezáltal a fogyasztókat koncentráló települések célzott elérése még egyszerűbb legyen.

"A digitalizáció a médiamunkát is érinti. Mindenki egyre egyszerűbb és gyorsabban megszerezhető, de hiteles információt akar. Több pr-igazgatói és ügynökségi visszajelzés alapján döntöttünk úgy, hogy a hiperlokális médiumok javát a percek alatt listázását biztosító Whitereport-platformra is kiterjesztjük, ahol ezáltal a közönségadat és az elérhetőségek, tulajdonosi információk egy helyen vannak" - nyilatkozta Incze Kinga, a Whitereport alapító-ügyvezetője.

A 2011-ben bevezetett Whitereport már a kezdetektől 2.900 település helyi médiumaira vonatkozóan szolgáltat percek alatt médialistákat, professzionális hiperlokális cross-médiás kampányoptimalizálás pedig 2013 óta, az Ipsossal közös Goldfish by Whitereport & Ipsos szolgáltatás elindítása óta elérhető. A városi cross-médiás tartalomfogyasztást, azaz a helyi lapokat, siteokat, tévéket, rádiókat és mozikat a közönségelérés és profilok szempontjából a Goldfish mérés tette számszerűsíthetővé úgy, hogy a Whitereport-listákból városonként 40-50 hiperlokális médium használatát méri és teszi elérhetővé, valamint optimalizálhatóvá az Ipsos mérési kompetenciája és módszertana révén. Az Ipsos MédiaNavigátor szoftverével elemezhető és optimalizálható adatokat a médiatulajdonosok, a hirdetők és hatóságok egyaránt használják. A visszajelzések azonban azt mutatták, hogy sok esetben médiumonkénti célcsoport-elérési adat is elég ahhoz, hogy - különösen pr-kommunikációnál - jó irányba lehessen erősíteni a hiperlokális kommunikációt.

Ehhez a tapasztalathoz hozzáadódik az is, hogy a PR-ügynökségek munkája is egyre inkább kvantifikálódik, ami találkozott a hiperlokális kommunikációs igények erősödésével.

A "Goldfish Light" a mért megyeszékhelyi és budapesti, eddig összesen 800 hiperlokális médium közül top 150 médium célcsoportadatai beépítve a Whitereport mediabrowser könnyen kezelhető online adatbázisfelületébe.

"Régóta gondolkozunk egy egyszerűbb megoldáson. Örülök, hogy három év után újabb formát ölt az együttműködésünk a Whitereporttal, és a hiperlokális cross-médiapiaci szolgáltatásunk újabb felhasználókat szólít meg, akiknek eddig nem volt elérhető árú, vagy túl részletes volt a Goldfish. Ez nem csak a pr-felhasználóinknak, de a kevesebb hiperlokális kampányt folytató médiaügynökségeknek is remek ajánlat." - tette hozzá Kovács Balázs, az Ipsos média- és loyalty igazgatója, azzal a kiegészítéssel, hogy "2017-ben a Goldfish újabb városokat ér el, és folytatjuk az ismétlő méréseket is, sőt, újabb fejlesztéseken is dolgozunk".



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!