mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Gombos Zsolt
Gombos Zsolt
Online Marketing Akadémia
OMA alapító tréner, Facebook-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Tíz kategóriában adták át idén a VinCE Awards-díjakat
2017-03-22 12:23 [MTI + Mediainfo.hu]

Tíz kategóriában ismerték el a magyarországi borvilág kimagasló teljesítményeit a VinCE magazin által két éve alapított VinCE Awards-díjjal, amelyet adtak át a 8. VinCE Budapest Wine Show szakmai nyitónapján.

A VinCE magazin tizenkét éve meghatározó szerepet vállal a hazai boréletben, tesztjein rendszeresen értékel borokat. A VinCE Awards-díjjal a szakmai lap olyan kimagasló teljesítményeket ismer el, amelyek túlmutatnak a borok elkészítésén, hogy azonosítsa és példaként mutassa fel a legjobb ötleteket, legprofibb koncepciókat, leginspirálóbb példákat - közölték az MTI-vel a szervezők.

Nyolc kategóriában a 42 fős szakmai zsűri választotta ki azt a három-három jelöltet, akik közül közönségszavazás döntött a kategóriagyőztesekről; a voksolásban több mint háromezren vettek részt.

A legjobb borlap kategóriában ezúttal a budapesti Borkonyhát sorolta az első helyre a közönség, a legjobb borhotelnek pedig a badacsonyi Hotel Bonvinót választották. A legjobb borbár kategória győztese a budapesti Kadarka Borbár lett, míg a legjobb pincelátogatás kategória első díját ismét a mádi Holdvölgy Pincészet érdemelte ki.

A legjobb bormarketing kampánynak idén a Furmint USA bizonyult, a legjobb borturisztikai tour operátor díjával a Taste Hungaryt tüntették ki, Elek Ágnes (Spar) pedig ismét elnyerte a legjobb borbeszerző címet. Tóth Sándor az új kategóriaként bevezetett, A kávé nagykövete díjat vehette át.

Díjazták a VinCE magazin 2016-os saját tesztjein legtöbb csillagot szerzett borkereskedést és borászatot is, az elismeréseket a Bortársaság és a partiumi Cramele Recas érdemelték ki.

A VinCE Budapest Wine Show vendégei ezer féle, a VinCE Magazin tesztjein négy-ötcsillagos eredménnyel szerepelt borral találkoztak a sétáló kóstoló több mint 160 kiállítójának standjainál, a rendezvény mesterkurzusain pedig a hazai és nemzetközi borvilág elismert szakértői vezettek be mélyebben az érdeklődőket számos aktuális témába.


További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!