mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Gombos Zsolt
Gombos Zsolt
Online Marketing Akadémia
OMA alapító tréner, Facebook-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Tovább nőtt a Rádió 1 hallgatottsága
2017-03-23 12:26 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A hallgatók száma a legutóbbi mérések alapján napi 919 ezerre emelkedett.

Dinamikusan és tartósan emelkedik a Rádió 1 hallgatottsága. A legfrissebb mérések alapján országosan, a teljes népességben több, mint 110 ezerrel nőtt a hallgatók száma az előző mérési időszakhoz képest, közelítve az egymilliós határ felé: az egy hónappal ezelőtti adatok szerint 808 ezren követték a csatornahálózat programját, jelenleg 919 ezren nyilatkoztak úgy a felmérést végző TNS Hoffmann - Mediameter kutatásán, hogy a Rádió 1 mellett döntöttek. A Class FM megszűnését követő időszakban a Rádió 1 hallgatottsága hónapról - hónapra növekszik, jelenleg a kereskedelmi csatornák között a teljes mért célcsoportban is piacvezető.

A Reggeli Show a legnépszerűbb reggeli műsor a 18-59-es célcsoportban, a legfrissebb mérések szerint megelőzte az országos és budapesti adókat egyaránt, piacvezetővé vált, az ország rádióhallgatóinak legnagyobb része Sebestyén Balázzsal, Vadon Janival és Rákóczi Ferivel indítja a napját.

Budapesten ugyanebben a korcsoportban nem csak a reggeli műsorsávban, hanem a teljes napi műsor tekintetében is piacvezető a Rádió 1, maga mögé utasítva a teljes rádiós piacot. Budapesten a 30-49 évesek között is megelőzte a többi csatornát.

A TNS-Hoffmann - Mediameter 2016. december és 2017. február közötti időszakának hallgatottsági adataiból kiderül, hogy a magasabb korcsoportok mellett továbbra is a fiatalok kedvenc rádióadója a Rádió 1 Network, a csatornahálózat elérése - az országos adókhoz képest kisebb lefedettsége ellenére - a fiatal, 15-29 éves célcsoportban magasabb hallgatottsági adatokat produkál, mint a legnagyobb lefedettséggel rendelkező Petőfi Rádió.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!