mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Rádióhallgatás 2017 elején
2017-03-24 19:48 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A rádióhallgatók száma a piac átrendeződése ellenére továbbra is magasnak mondható, vagyis fontos szerepet tölt be ez az eszköz a lakosság életében.

Naponta országosan 5 és félmillióan, míg Budapesten több mint 1 millióan hallgatnak rádiót a 15 éves vagy idősebb magyar lakosságból - derül ki a TNS Hoffmann-Mediameter konzorcium 2016. december - 2017. februári időszakra vonatkozó kutatási eredményeiből.

Az egyes rádiók hallgatótáborainak nagysága hónapról hónapra jelentősen változik, melyből látszódik, hogy ez az átrendeződés egy hosszabb folyamat.

A mérés eredményeiből látható, hogy a Rádió1-et a 15 éves és idősebb korosztály körében 2016. december - 2017. február között naponta átlagosan több mint kilencszázezren hallgatták. A Music FM közönsége 654 ezres, a Sláger FM hallgatósága pedig közelíti a 480 ezret. A Rádió Rock hallgatótábora 161 ezer fő. A Lánchíd Rádió 77 ezres, míg az Info Rádió 69 ezres napi hallgatottsággal rendelkezik országosan.

Budapesten a 15 éves vagy idősebb lakosság közel 70%-a naponta, míg 90%-a heti rendszerességgel hallgat valamilyen rádiót. Ezek az arányok országos viszonylatban alacsonyabbak, vagyis a budapestiek aktívabbnak mondhatóak a rádióhallgatás terén.

A fővárosban a napi átlagos hallgatószám alapján a sorrend:
 
  • Sláger FM (299 ezer fő),
  • Rádió1 (283 ezer),
  • Music FM (210 ezer),
  • Rádió Rock (81 ezer),
  • Info Rádió (52 ezer),
  • Jazzy Rádió (46 ezer),
  • Klasszik Rádió (43 ezer),
  • Lánchíd Rádió (21 ezer).



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!