mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mezriczky László
Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Sikeresen startolt a GroupM Akadémia
2017-03-28 15:17 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A GroupM idén januárban indította el rendhagyó utánpótlásnevelési programját, a GroupM Akadémiát.

A program nagyon sikeresnek bizonyult, amit az eddigi több száz jelentkező és az összetett felvételi eljáráson keresztül kiválasztott hallgatók eddigi eredményei is igazolnak.

A GroupM Akadémia célja, hogy a tehetséges pályakezdő és felsőoktatásban tanuló fiatalok számára még vonzóbbá tegye az online marketing szakmát, és persze támogatást nyújtson az iparág folyamatos munkaerőhiányának enyhítéséhez.

A GroupM Akadémia eddigi két hónapja alatt 9 új fiatal szakember végezte el a digitális marketing alapképzést és PPC specializációt, és emellett aktívan részt vesz a csoportba tartozó ügynökségek mindennapi munkájában. "Nagyon büszke vagyok rá, hogy a képzésen részt vevő hallgatók mindegyike már néhány hét alatt megszerezte a Google AdWords-minősítést, és az ügynökségek is elégedettek a munkájukkal. A hallgatóknak az Akadémia blogjára a képzésről írt beszámolói és visszajelzései is arról tanúskodnak, hogy jó úton járunk." - mondta Ihász Ingrid, a GroupM digitális jövőért felelős vezetője.

A korábbi képzési anyagokra épülő programmatic specializáció a napokban kezdődött a hallgatók számára, amelynek során betekintést nyernek a GroupM platformjainak, a Xaxis-nak és a Light Reactionnek a működésébe.

"A programmatic képzés során a szükséges elmélet mellé a lehető legtöbb gyakorlatot társítjuk. Az egész iparág programmatic szakemberhiányban szenved, a képzés elindításával hatalmas lépést tettünk a sok specialistát igénylő üzletágunk folyamatos utánpótlásának biztosítása irányába." - mondta Barnóth Zoltán, a GroupM digitális vezetője.

A GroupM évente három kurzus elindítását tervezi, a második turnus toborzási időszaka már el is kezdődött. A program egyik különlegessége, hogy a képzés során a hallgatók mindvégig fizetést kapnak és az azt elvégző legtehetségesebb fiatalok számára a GroupM ügynökségek munkalehetőséget biztosítanak.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!