mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új funkcióval bővült a Google Térkép
2017-03-30 18:31 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Google a napokban új funkcióval bővítette Google Térkép szolgáltatását, amely ma már a magyar felhasználók számára is elérhetővé vált.

Az újításnak köszönhetően bárki megoszthatja, azzal akivel szeretné, hogy merre jár, és az nyomon követheti az útját. Az Androidon, iOS-en és weben is elérhető bővítés valós időben küld információt a felhasználó helyzetéről.

Már Magyarországon is elérhető új funkciót egyszerű használni: az alkalmazáson belül a 'Helyszín megosztása' gombra kattintva feljön egy ablak, amelyben kiválaszthatjuk, hogy kivel szeretnénk megosztani tartózkodási helyünket. Ezután, már él is a kapcsolat a két telefon és személy között a Google Térképen belül, és élőben követhetjük ismerősünk útját. Linken is megoszthatjuk, hogy merre járunk, ami után automatikusan, valós időben frissül az a térképen. A helyszín-megosztás bármikor felfüggeszthető, illetve előre egy bizonyos időre is beállítható.

A Google Térkép legújabb bővítése számos helyzetben lehet hasznos és jelenthet akár biztonságot. Ha például úgy érezzük, hogy veszélyben vagyunk hazafele úton, valós időben megoszthatjuk útvonalunkat ismerőseinkkel, akik végigkövethetik, hogy épségben eljutunk az úti célunkig. De előnyös lehet baráti társaságok esetében is, ahol üzenet helyett, egyszerűen csak megosztjuk, hogy merre járunk, és rögtön láthatják, hogy nagyjából hány percnyire vagyunk a megbeszélt találkozóhelytől.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!