mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kántor Kata
Kántor Kata
GfK Hungária Kft.
média szektormenedzser


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Huawei árbevétele 2016-ban
2017-03-31 15:50 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Huawei Technologies közzétette a 2016-os évre vonatkozó üzleti eredményét.

Eszerint mindhárom üzletága stabil növekedést mutatott, a cég együttes éves bevétele elérte a 75,1 milliárd amerikai dollárt, amely 32 százalékkal haladta meg a 2015-ös értéket. A vállalat nettó nyeresége 5,3 milliárd dollár volt. A Huawei 2016-ban is jelentős összeget fordított kutatás-fejlesztésre, éves költése ezen a téren 11 milliárd dollár volt.

Eric Xu, a Huawei vezérigazgatója elmondta: "2016-ban a Huawei megtartotta stratégiai fókuszát, amely dinamikus növekedést eredményezett. A vállalat a jövőben is folytatja felhasználó-központú üzletpolitikáját, és továbbra is a digitális átalakulást elősegítő lépéseket tesz majd, hogy ezáltal valódi értéket teremtsen vásárlóinak és további növekedést érjen el."

2016-ban a Huawei Carrier üzletága 41,8 milliárd dolláros árbevételt mutatott, amely 24 százalékos éves növekedést jelent. Ez az eredmény annak köszönhető, hogy a vállalat a digitális átalakulásra összpontosítva felismerte és kiaknázta a felhő alapú számítástechnika, a videó és az Internet of Things által kínált lehetőségeket.

A Huawei Enterprise üzletága az olyan kulcsfontosságú iparágak, mint a pénzügy, az energetika, a közbiztonság, valamint a kormányzati testületek számára szállított infokommunikációs infrastruktúrát a digitális átalakulás érdekében. Ez az üzletág összesen 5,9 milliárd dollár árbevételt generált a 2016-os évben, amely 47 százalékos növekedést takar.

Innovatív termékeinek köszönhetően a felhasználók világszerte prémium márkaként tekintenek a Huawei-re. Ennek köszönhetően a vállalat fogyasztói üzletága 139 millió okostelefont szállított 2016-ban, és bevétele 25,9 milliárd dollár volt, amely 44 százalékkal haladja meg az előző évi eredményt.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!