mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vörös Csilla
Vörös Csilla
Nielsen Közönségmérés Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
500.000 csomag felett a FoxPost
2017-04-11 15:48 [Marketinginfo.hu]

A FoxPost csomagküldő automatái csupán alig több mint másfél évvel ezelőtt, 2015 április jelentek meg hazánkban.

Az akkoriban még újdonságnak számító logisztikai megoldás mostanra szükségszerű tényezővé vált mind az online vásárlás, mind a hagyományos csomagküldés területén, a bevásárlóközpontokban elhelyezett rókamintás automaták pedig a vásárlók mindennapjainak részévé váltak.

Alig 20 hónappal az indulás után a FoxPost szolgáltatása máris több mint 400 webáruházban érhető el. A hagyományos online kiskereskedelem mellett ráadásul a cég életében egyre hangsúlyosabb a magánszemélyek közötti csomagküldési alternatíva biztosítása is, melyben a FoxPost kiemelt partnereként a Vatera is komoly szerepet vállal. Idén márciusban leszállította a cég a félmilliomodik csomagját is.

A partnerek számának növekedésével együtt, a jelenleg 62 terminálból álló automata-hálózat mérete is folyamatosan bővül: a 23 budapesti helyszín mellett már további 32 vidéki városban is elérhető FoxPost csomagautomata, és idén további 80 terminállal bővül a hálózat, mivel hamarosan átjárható lesz WEBOX kültéri csomagautomata-hálózatával.


A bővülés kulcsa a minőségi szolgáltatás és a folyamatos innováció

A hazai online kiskereskedőket a FoxPost megjelenése előtt is már számos nagy és komplex megoldást nyújtó logisztikai cég szolgálta ki.

"Erre a telített piacra csak akkor lehet nagy múlt és nemzetközi háttér nélkül, magyar startupként sikeresen belépni, ha a kínált megoldás mind a kereskedők, mind a vásárlók számára kimagasló minőségű és testreszabott csomagküldési élményt nyújt." - emelte ki Bengyel Ádám, a FoxPost Zrt. igazgatója, aki egyben a szolgáltatás mögötti ötlet egyik megálmodója.

A webáruházak elégedettek a FoxPost-tal

A webáruházak részéről a rugalmas csomagfeladás, a kedvező árszabás, valamint a gyors szállítás jelenti a legfontosabb választási szempontot, hiszen a vásárlók sok esetben a logisztikai partneren keresztül ítélik meg magát az áruházat is. A FoxPost ezt felismerve az elmúlt egy évben kiemelten figyelt arra, hogy a webáruházak igényeinek teljes mértékben megfelelő, zökkenőmentesen működő és az áruházak logisztikai folyamatait a lehető legnagyobb mértékben támogató szolgáltatást kínáljon.

Ezt a törekvést támasztja alá a GKI Digital és az Árukereső.hu Online Kiskereskedelmi Index című, tavaly készített kutatása is, mely szerint az átadóponti szolgáltatást nyújtó logisztikai cégek között a FoxPost szolgáltatásaival a legelégedettebbek az online kereskedők.

Egy versenyképes csomagküldő szolgáltatást nyújtó cég számára a hálózat mérete mellett a folyamatosan növekvő vásárlói bázis - és az ezáltal gyarapodó csomagszám - jelenti a legfontosabb tényezőt a fejlődéshez. Ahhoz, hogy egyre több online vásárló használja a FoxPost automatákat csomagjai átvételére, illetve csomagfeladásra, elengedhetetlen tehát a partneri és vásárlói igények lehető legteljesebb kiszolgálása.

Minden második ügyfél visszatérő

A FoxPost csomagautomatáinak jelenleg havonta átlagosan 80 ezer felhasználója van, ráadásul közülük is már most minden második vásárló visszatérő ügyfél, akik legalább már 2 alkalommal biztosan igénybe vették a szolgáltatást.

A siker kulcsa egyértelműen abban rejlik, hogy a szolgáltatás kényelmes, gyors és rugalmas.

"A csomagautomatába kézbesített küldemények esetében számunkra az elsődleges célcsoportot a napi rendszerességgel ingázó dolgozók és tanulók jelentik. Ezen ügyfeleink részére ugyanis a FoxPost csomagautomatái egyértelműen kedvezőbb megoldást jelentenek, hiszen nem a vásárló alkalmazkodik a szállítóhoz, hanem a szállító a vásárlóhoz. De azt is érzékeltük, hogy egyre nagyobb az igény mutatkozott arra, hogy olyan területekre is lehessen automatában csomagot feladni, ahol még nincs szolgáltatásunk, bevezettük az automatából címre történő kézbesítést is. Ezzel az új szolgálatással "egyablakos" kiszolgálást tudunk nyújtani csomagot feladni kívánó ügyfeleinknek." - hangsúlyozza a szolgáltatás mellett szóló egyik legfontosabb érvet Bengyel Ádám.

Ezt erősíti az automaták egyszerű kezelhetősége és a különös gonddal tervezett elhelyezkedése is, melynek köszönhetően a FoxPost ügyfelei szinte kivétel nélkül, 95%-ban elégedettek a csomagfeladás és csomagátvétel élményével.

Az elégedettség pedig további használatot is ösztönöz, mivel a FoxPost ügyfélkutatása szerint a felhasználók 75%-a jelezte, hogy ha teheti, legközelebb is ezt a megoldást fogja választani online rendelése átvételére. 55% pedig ennél is tovább ment, és a FoxPost-ot jelölte kedvenc logisztikai megoldásának.

10-ből 9-en másoknak is ajánlják

Az automaták első használata előtt a vásárlókban sokszor merül fel bizonytalanság és kétely, ugyanakkor a FoxPost automatái rácáfoltak ezekre az előzetes várakozásokra, hiszen az eddigi felhasználók csupán alig 8%-a fordult a cég ügyfélszolgálatához az automaták használatával kapcsolatos kérdéssel.
És hogy mi jelzi előre legjobban a FoxPost csomagautomaták töretlen népszerűségét? 10-ből 9 rendszeres felhasználó mások számára is ajánlja a csomagátvétel ezen új, innovatív módját.


További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!