mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mezriczky László
Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Váltózások és újdonságok az Origónál
2017-04-18 14:29 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Origo Zrt. neve New Wave Media Groupra változott, a cégcsoporthoz kerültek az MTVA online és mobil reklámfelületei.

Egy évvel a felvásárlás után új formát ölt a hazai médiapiac egyik legkiterjedtebb online portfóliójával rendelkező cégcsoportja. Az ismert brandek maradnak, a tevékenységhez azonban új arculat és név társul: New Wave Media Group Zrt.

A New Wave Media Group értékesítési portfóliója jelenleg 23 elemből áll, ide tartozik többek között az Origo.hu hírportál, a Life.hu és a She.hu női site-ok, az Origo Sport tematikus weboldal, a Freemail levelezőrendszer, a Videa videómegosztó, a Travelo utazási site, továbbá a Köpönyeg meteorológiai és a Menetrendek úttervező weboldalak, a Reblog blogplatform, valamint a Life és az Ozone TV. A cég havonta közel 5 millió egyedi felhasználóval rendelkezik és több mint 500 millió oldalletöltést generál - PV tekintetében 2017 márciusában a legnagyobb számot hozta a médiapiacon.

A cég hivatalos tájékoztatása szerint az elmúlt évben összehangolták a két vállalkozás mögötti apparátust, valamint minden szükséges operatív tevékenységet, mostanra pedig új ernyő alá vonják a márkákat. A közös brand alatt a jelenlegi szakemberekkel folytatódik a portfólió építése, tovább erősítése.

A New Wave Media Group 2017. december 31-ig megvásárolta az MTVA weboldalainak és mobilapplikációinak inventoryját. Ezzel a médiacsoport kapcsolódó partnerhálózata közel egyharmadával, míg saját portfóliója 4%-kal növekedett.

A friss megállapodás értelmében a cégcsoport feladata lesz minden, az MTVA tulajdonában lévő (és kerülő), értékesítésre definiált weboldal képviselete, így a hirado.hu, a petofilive.hu, az m4sport.hu, az m5tv.hu, valamint a mediaklikk.hu weboldalak megjelenései. Ugyanígy a közmédia olyan applikációi is, mint a Híradó, az M4 Sport, a Médiaklikk, a Médiaklikk Plusz és az MTV Boxutca, de a mediaklikk.hu-n megjelenő videós tartalmakat, pre- és postroll megjelenéseket, továbbá az MTVA videós inventoryját is a New Wave Media Group Sales csapata értékesíti a jövőben.

A médiacsoport tájékoztatása szerint a saját portfóliójukon kívüli partnerhálózatukkal hagyományosan a fiatal célcsoport elérésében a legerősebbek, főként a Viacom tévécsatornák webes felületeinek köszönhetően. A közmédia oldalainak csatlakozásával újabb értékes szegmens elérését tudják megcélozni, hiszen ott a felsőfokú végzettségű (affinitási index 135%), illetve a magas státuszú (Esomar AB, affinitási index 133%) prémium célközönség igen eredményesen szólítható meg. A DKT online közönségmérési statisztikája alapján 2017 márciusában a New Wave Media Group Zrt. saját termékeivel és a kapcsolódó értékesítési hálózattal 4 715 985, míg az MTVA 1 566 059 valós felhasználóhoz tudott eljutni. Oldalletöltést tekintetében a két cég együtt 538 millió PV-t képes havonta generálni.

Az MTVA hagyományos erős kiemelt sportesemények közvetítésében, amelyet 2017-ben a New Wave Media Group is fókuszterületnek tekint, így várhatóan kiemelkedő hatékonyságú kampányok indulhatnak el a sportrajongók megcélzására.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!