mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hámori Barbara
Hámori Barbara
Content House
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Fényjáték a Lánchídon
2017-04-18 17:27 [Marketinginfo.hu]

Látványos akcióval köszöntette Magyarországot az Apollo Tyres.

A nemzetközi abroncsgyártó lilába öltöztette a Lánchidat, amelyen Hello Budapest felirattal üdvözölte az arra járókat. A cég abból az alkalomból festette meg fénnyel a főváros ikonikus hídját, hogy avatta fel első Indián kívüli zöldmezős beruházását Budapesttől alig 100 kilométerre, Gyöngyöshalászon.

Az Apollo Tyres mintegy 72 hektáron, 475 millió eurós beruházással épített csúcstechnológiával felszerelt gyárat, ennek megünneplésére lett "Apollo-lila" a híd.

A fényfestés egy hétig volt látható a fővárosiak és a turisták örömére, a kivilágított híd ugyanis vonzotta a sétálókat, az átkelőnél sokan fotóztak, szelfiztek.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Targoncavezető
[2017-08-15]
Targoncavezető
[2017-08-01]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!