mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakner Bertold
Lakner Bertold
neo
kreatívigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Több ezer személyre szabott videóval lepte meg a Vivicittán futókat a Telekom és a BSI
2017-04-19 09:07 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Egyedülálló fejlesztés mellé állt a Magyar Telekom és a Budapest Sportiroda (BSI) a 32. Telekom Vivicittá Városvédő futáson.

Az eseményt immár 21. éve támogató vállalat és a BSI az összes 10 és 21 km-en induló futónak személyre szabott meglepetés videót készíttetett, amelyben minden futó saját magát láthatja viszont, a verseny közben. A személyre szabott videót egyedileg kapták meg az érintettek a futásukat követően, a verseny-regisztrációnál megadott e-mail címükre.

A Magyarországon egyedülálló technológiát az MEC Hungary Kft. (MEC) ötlete alapján az Umbrella Kreatív Műhely, a Poms Kft. és az MEC munkatársai szoros csapatmunkában együtt dolgozták ki fél év alatt, a versenyt megelőzően. Ahhoz, hogy minden futó megkaphassa a saját videóját, a rendszer a BSI és az által pályára telepített időmérő szenzorok adatait használta fel. A futók szenzoroknál való elhaladást távvezérlésű robotkamerák rögzítették. Ezek a speciális nagysebességű kamerák percenként 1,5 Gbyte adatot (másodpercenként 120 képet) küldtek a Telekom hálózatán keresztül a szervereknek, ami elképesztő mennyiségű adat tárolását és feldolgozását tette szükségessé. A futók beazonosításában a rajtszámokon található időmérő chip segített, míg az elkészült felvételeket egy a felhőben futó automatikus rendszer rakta össze.

Összesen több mint 12 ezer video készült el, méghozzá úgy, hogy az egyedi fejlesztésű rendszernek egyidőben akár több száz videót kellett összeraknia.

A Telekom és a BSI ezzel a meglepetéssel elismerését akarta kifejezni a futóknak, és egyben elmondani, hogy a teljesítményük számukra is inspiráló.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!