mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Soós Gergely
Soós Gergely
neo
alapító-ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Első mozgó videojátékos rendezvény
2017-04-19 12:42 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Vízre bocsátják Magyarország első mozgó videojátékos rendezvényét, amely kizárólag a Telekom 4G hálózatán keresztül zajlik majd.

Ez lesz az első videojátékos esemény hazánkban, amely az online kapcsolathoz kizárólag a Telekom 4G hálózatát használja, miközben a hajó megteszi 3 órás körútját a Duna fővárosi szakaszán.

A Hajó exkluzív megjelenési lehetőséget ad a videojátékos kultúra színe-javának, a hőskorszak retrojátékaitól kezdve, napjaink legnépszerűbb esport játékain át egészen a VR játékokig és alkalmazásokig. A közös játék élményét offline is át lehet élni, a klasszikus társasjátékok sem hiányozhatnak majd a fedélzetről.

A Telekom Hajó fedélzeten több telekom-partner is megjelenik majd: a Microsoft, a HP Omen, az LG, a Samsung, illetve a HTC Vive gémer-vágyálmok alapját képező eszközparkot az Astro és Audio-Technica fejhallgatói egészítik ki.

A rendezvény kiemelt programja a magyarországi esport színtér két domináns League of Legends csapatának barátságos mérkőzése lesz, a Team Horizon Reapers és a Wild Multigaming összecsapását élőben lehet majd követni a Hajóról, Twitch livestreamen keresztül. Az élmény a Magyar LoLTV legendás kommentátoraival válik teljessé. A League of Legends mellett további népszerű kompetitív esport játékok is felvonulnak majd, a Telekom Hajóra látogatók összemérhetik képességeiket Overwatch és Halo 5: Guardians fordulók során is, és még számos kihívás vár rájuk.

Aki pedig levezetésül szeretne elmerülni a VR-technológia nyújtotta alkalmazásokban, megteheti ezt a külön ezen eszközöknek létrehozott VR-teremben.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!