mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hauk Zoltán
Hauk Zoltán
Rádió 1
kereskedelmi igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Tinikre bízta idei kampányát a Fanta
2017-04-19 14:45 [Marketinginfo.hu]

Új csomagolással és egészen újszerű marketingkommunikációs kampánnyal debütál a Fanta.

A Coca-Cola Magyarország három népszerű influencert, Szabyestet, Bánki Benit és Fodor Évit kérte fel, hogy a Fanta Elnöki Főnökség, vagyis a FEF alapítóiként a fiatalokkal karöltve megreformálják a márkát.

A kampány első lépéseként teljesen megújították a Fanta termékek megjelenését: a FEF segített bevezetni a spirál formájú, csavart palackot, valamint a felfrissített logót és márkaarculatot. Már dolgoznak egy új íz kiválasztásán is, májusban várható a variáns piaci bevezetése. Az őszi iskolakezdésre pedig egy igazán innovatív termékbevezetéssel lepik majd meg a fiatalokat, ám ennek részleteit még szeretnék titokban tartani. A Fanta Elnöki Főnökség addig is bővülést tervez, pályázaton választják ki a csapat két új tagját, egy lány és egy fiú fogyasztót.

"Elsőre talán furcsának tűnik, hogy egy marketinges kiengedi a kezéből az irányítást, és nem szakmabelire bízza a márkáját, de meggyőződésünk, hogy a célcsoporttal való minél szorosabb együttműködésé a jövő", mondta Kölcsei Gergely, a Coca-Cola Magyarország márkamenedzsere. "Természetesen támaszkodhatunk a globális tapasztalatokra, legjobb gyakorlatokra, de tudjuk, a fiatalokkal csak akkor tudunk hitelesen kommunikálni, ha nem megmondani akarjuk nekik, mit gondoljanak, hanem az ő nyelvükön, az ő hőseik segítségével beszélgetünk velük."

Az "Ettől befacsarodsz" fősorral futó kampánnyal tévében, köztéren (országszerte citylightokon, építési hálókon és buszmegállókban), valamint természetesen online találkozhatnak a fogyasztók.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!