mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hauk Zoltán
Hauk Zoltán
Rádió 1
kereskedelmi igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Rádiós és televíziós döntések
2017-04-19 15:31 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Médiatanács elfogadta a Kaposvár 99,9 MHz és a Veszprém 90,6 MHz helyi, illetve a Pécs 101,7 MHz körzeti rádiós frekvenciaterveket, a pályázati felhívások tervezetét közzéteszi hirdetményi úton, az NMHH honlapján.

A testület véglegesítette a Derecske 94,7 MHz és a Hajdúszoboszló 100,6 MHz rádiós lehetőségre vonatkozó pályázati felhívások végleges szövegét, és tíz napon belül szintén nyilvánosságra hozza azokat. A pályázati ajánlatokat a közzétételtől számított 32., illetve 35. napokon lehet beadni.

A Hajdúnánás 93,3 MHz helyi rádiós frekvencia hasznosítására pályázó, korábban hiánypótlásra felszólított LB Rádió Kft.-t és Kredit Holding Kft.-t a Médiatanács pályázati nyilvántartásba vette, miután újabb beadványaik az előírtaknak megfeleltek.

Az Eger 101,3 MHz helyi rádiós frekvencia pályázati eljárásában a Mátra Centrum Kft. visszavonta ajánlatát, a másik pályázót, az FW Befektetési Kft.-t pedig a testület a tartalmi vizsgálat alapján nyilatkozattételre szólította fel.

A Lánchíd Rádióra 200 ezer forintos bírságot szabott ki a Médiatanács, mert egy vizsgált januári adáshéten hat napon is, a vállalásához képest több ismétlést, valamint kevesebb hír-, nemzetiségi és helyi közéleti műsort tett közzé.

A TV2 szolgáltatóját 140 ezer forintos bírság megfizetésére kötelezte a testület, mert a Mokka szeptember 21-ei adása részletekbe menő, szabálytalan termékmegjelenítésben mutatta be egy biztosítótársaság gépjárműbalesetek esetén nyújtott szolgáltatásait. A műsor így alkalmas volt a termék direkt népszerűsítésére, és a műsor hangneme a reklám fogalmába tartozó árubemutatásként volt értékelhető, a jelzett termékmegjelenítés mint hirdetési forma helyett.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!