mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Telekom 2017 tavaszi kampánya
2017-04-19 16:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Telekom megújította mobil-portfólióját, átláthatóbb rendszert hozott létre, amelyben mindenki személyre szabhatja a számára ideális mobilcsomagot, annyi beszéddel és annyi nettel, amennyi neki kell.

A kampány megszületési háttere: az ügyfelek különbözőképpen használják a mobiltelefonjukat. Van, aki szívesen beszélget akár hosszú órákon át az ismerőseivel, barátaival, mások elintézik az ilyesmit néhány rövid mondattal. Vannak, akik egész nap a neten lógnak, útközben is folyamatosan csekkolják, mi a helyzet a közösségi médiában, jött-e e-mail, vagy tolnak egy élő bejelentkezést a követőknek. De akadnak olyanok is, akik csak akkor böngésznek telefonjukon, ha az feltétlenül szükséges.

Emiatt havi díjas mobilcsomagok kerültek módosításra. Mostantól ügyfélek maguk állíthatják össze, hogy négy különböző hangcsomagból és öt adatcsomagból mennyi hanghívás és mekkora adatforgalom kerüljön a saját személyes mobilcsomagjukba.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!