mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Ménesi Zsolt
Ménesi Zsolt
Akció-NXS Reklámügynökség Kft. (AKCIÓ 360)
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Sport1 és a Sport2 népszerű a ferfiáknál
2017-04-24 16:58 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Sport1 és a Sport2 párhuzamosan közvetítette a Real Madrid-Barcelona rangadót. Az El Clásicóval a két csatorna együttesen csaknem 22 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 éves férfiak körében.

A bajnoki küzdelem szempontjából (is) kulcsfontosságú mérkőzést vívott egymással a két spanyol sztárcsapat, a Real Madrid és a Barcelona, amit a katalánok Lionel Messi utolsó másodperces találatával nyertek meg 3-2-re.

A végig izgalmas csata kiváló nézettséget hozott a találkozót párhuzamosan közvetítő Sport1-nek és Sport2-nek. A Nielsen Közönségmérés adatai alapján a két csatornán futó közvetítésnek összesen 510 ezer tartós nézője volt. A fogyasztói szempontból legfontosabb, 18-49 éves férfiak körében a közvetítő csatornák közönségaránya csaknem 22 százalék volt, amellyel a célcsoportban az El Clásico a legnézettebb tévéműsor volt Magyarországon a mérkőzése ideje alatt (vasárnap este 20:40 és 22:40 között).

A felvezetés és a közvetítés alatt csaknem 1,1 millióan kapcsoltak a Sport1-re vagy a Sport2-re.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!