mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Sakkozni fogunk az idei Média Hungary konferencián
2017-05-01 17:54 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Május 9-10-én a Balaton partján, Siófokon rendezik meg a 22. Média Hungary konferenciát.

A két napos konferencia során öt teremben, több mint kétszáz hazai és külföldi előadótól hallhatunk majd előadásokat a médiatípusok stratégia-építésének szintjeiről ahová a szervezők 2400 résztvevőt várnak. Az idei konferencia jelmondata a "Tudsz már sakkozni?" lesz, amely azt tükrözi, hogy csakúgy, mint a sakkban, a média iparágában is fontos a stratégia kialakítása, hogy ne csak a lépéseket ismerjük, hanem értsük meg annak célját is. "Az idei Média Hungary konferencia célja, hogy körbejárja és bemutassa a különböző médiumok és médiatípusok stratégia-alkotási szintjeit, mindezt úgy, hogy a hétköznapi munkában alkalmazható tudást adjon, kiemelt figyelmet fordítva a szurkolói élményhez kötődő témákra" - mondta Csermely Ákos, a konferencia főszervezője.

Idén összesen tíz különböző témában hallhatunk majd előadásokat a magyar médiapiac meghatározó rendezvényén. Az első napon 9 órától egészen este 8 óráig, míg a második napon 5 óráig. A konferencia első napján a reklám, a televíziózás, az érzelemmarketing, a pr és a sajtó témák lesznek terítéken. A reklám témában arról lesz szó, hogy milyen változásokkal kell szembenéznie a reklámkészítéssel foglalkozó szakembereknek, merre halad ez a műfaj, és a jövőben milyen eszközöket érdemes beépíteni a stratégiába. Az érzelemmarketing előadásokból megtudhatjuk, hogyan tudnak mindenkit érzelmileg befolyásolni a különböző médiumok és mi az, ami mindenkire hat? A televíziózás témából kiderül, hogy milyen összefüggések vannak a televíziózás és az online videó-fogyasztás között, illetve szó lesz még a dübörgő e-sport iparágról, és a multiscreen médiafogyasztásról is. A sajtó témában előadásokat hallhatunk a tartalommarketingről, az online videó-fogyasztásról, a rövidülő tartalmakról és arról, hogy kire lehet leginkább hatással a digitalizáció. A pr-tartalom előadásokból kiderül, hogy merre tart a pr szakma, hogyan tud és kell reagálnia a változásokra, de szó lesz az álhírek hatásáról és a Facebook - Instagram Live közvetítésekről is.

A konferencia második napja a közösségi médiáról, a dataklizmáról, a stratégiáról, az online videókról és a kreativitásról fog szólni. A közösségi média témában szó lesz az élő tartalomgyártásról, a Facebook újításairól, és többek között az influencer-marketing erejéről is. A dataklizma témaköre az adatok, adatokra épülő döntéshozatal és tervezés fontosságát járja körbe, ahol többek között szó lesz a programmatic növekedésről és a hiperlokális célzásról is. A stratégiából kiderül, hogy az egyes média- és médiumfajták milyen piaci-stratégia mentén próbálják sikerre vinni a vállalkozásukat és nyújtanak élményt a fogyasztóiknak. Az online videó előadásokban a különböző online videó formátumok hatékonyságáról, a virtuális valóság erejéről és többek között az egyes generációkra jellemző videófogyasztási szokásokról lesz szó. A kreativitás fontos része a stratégiának, ezért ez a témakör azt boncolgatja, hogyan jelenik meg a kreativitás a stratégiában és a stratégia-alkotás folyamatában a médiumok szempontjából.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!