mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kiderült, melyik az ország kedvenc boltja 2017-ben
2017-05-02 16:51 [Marketinginfo.hu]

Lezárult a Femcafe.hu szavazása, melynek során a portál idén első alkalommal kereste Az Ország Kedvenc Boltját.

A kampány rengeteg olvasót mozgatott meg, több mint 21.000-en adták le szavazatukat a szívükhöz leginkább közel álló üzletláncra.

A Femcafe.hu szerkesztősége kilenc bolthálózatot választott ki, melyekre két héten keresztül adhatták le voksukat az olvasók. A kampányban az alábbi közismert márkákra lehetett szavazni: Aldi, Auchan, CBA, Coop, Lidl, Penny Market, Reál, Spar, Tesco. A felhívására hihetetlenül sok, több mint 21.000 szavazat érkezett.
A nagy érdeklődésre szert tevő nyilvános szavazás elsősorban egy remek visszajelzés volt a márkák számára, hogy az olvasók milyen preferenciákat követnek, illetve melyik hazai üzletláncok a legkedveltebbek körükben. A szavazók véleménye alapján az alábbi három bolthálózat végzett az élen:
 
  • 1.helyezett: ALDI


 
  • 2.helyezett: LIDL:


A neves FMCG és marketing szakemberekből álló zsűri a Lidl Magyarország Hungária körúti áruházának ítélte Az Év Boltja elismerést a "Legkörnyezetbarátabb üzlet" kategóriában, a Margó Tivadar utcai áruház pedig a "Friss áru" különdíjban részesült, így a vállalat idén már 30 szakmai díjat tudhat magáénak.

A Lidl Magyarország 2017-ben ismételten kiválóan szerepelt Az Év Boltja versenyen, melyet az Élelmiszer szaklap idén harmadik alkalommal rendezett meg, így a szakmai grémium és a közönség immáron összesen 8 alkalommal díjazta a Lidl áruházakat. Ezúttal a vállalat fenntartható és innovatív kezdeményezéseit, valamint magas minőségű termékkínálatának folyamatos frissességét emelte ki.

A szakmai zsűri a "Legkörnyezetbarátabb" kategóriában a Lidl Magyarország Hungária körúti áruházának ítélte Az Év Boltja díjat. Az áruházlánc működésében a fenntartható fejlődés és a természeti környezet védelme hosszú évek óta kiemelt jelentőséggel bír. Ennek a szemléletnek megfelelően került kialakításra a vállalat legújabb, Hungária körúti áruháza is a legmodernebb technológiák alkalmazásával. Az energia- és környezettudatosság jegyében kialakított hűtő-fűtő berendezések, az energiatakarékos LED világítás, valamint a hővisszanyerő szellőztető rendszer segítségével a vállalat 120 tonnával csökkentheti az áruház szén-dioxid kibocsátását, mellyel az éves energiaköltségek mintegy tízmillió forinttal lehetnek alacsonyabbak.

A Lidl Magyarország a "Friss áru" különdíjat a Margó Tivadar utcai áruházával nyerte el, mellyel az üzlet friss áru termékkínálatának (pékáru, húsáru, zöldség-gyümölcs és tejtermékek) kiemelkedően széles, különleges termékekkel gazdagított választékát, átlátható kihelyezését ismerték el. A Lidl Magyarország a "Lidl a magyar beszállítókért" programján keresztül közel 350 hazai vállalkozás bevonásával biztosítja az áruházakban elérhető, kiváló minőségű termékszortiment állandó frissességét. A mintegy 60-féle helyben sütött pékáru, közel 300-féle zöldség és gyümölcs és több mint 40-féle friss húsáru minőségét a bolti dolgozók naponta többször ellenőrzik, így azok mindig kifogástalan minőségben állnak a vásárlók rendelkezésére.

"Büszkék vagyunk arra, hogy ismét két megtisztelő elismerésben részesültünk. A Lidl Magyarország idén már számos hazai és nemzetközi díjat nyert, melyek mindegyike a vásárlóinkért való törekvéseinket mutatja." - mondta el Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője a díjátadón. "Munkatársaink nevében is köszönjük a bizalmat!"
 
  • 3.helyezett: SPAR:


Az idei versenyben a szakmai zsűri döntése alapján hipermarket kategóriában az érdi INTERSPAR győzött.

Érden, az Iparos úti autópálya-csomópont közelében márciusban átadott bevásárlóközpontra mintegy 4,1 milliárd forintot fordított a SPAR Magyarország, amely ezzel 100 új munkahelyet is teremtett. A 7 ezer négyzetméteres, modern megjelenésű létesítményben helyet kapott egy több mint 3 ezer négyzetméteres INTERSPAR áruház, amelyhez mélygarázst, shopterületet, valamint SPAR to Go éttermet is építettek.

Az ország 33. INTERSPAR áruháza számos innovatív szolgáltatást kínál. Ilyen a parkolóban létesített elektromosautó-töltő állomás, amellyel 1-6 óra alatt bármilyen típusú villanyautó feltölthető. Az áruház előterében kialakított töltőponton a vásárlók fel tudják tölteni mobiltelefonjaikat is. A belső mozgójárdák pedig az alsó szintről érkező látogatókat az üzlet központjához, a SPAR to Go étteremhez és az eladótér bejáratához juttatják el. A hipermarketben összesen több mint 20 ezer magas minőségű termék kapható. A gyorsabb fizetést a hagyományos kasszák mellett új kasszainformációs rendszer segíti, amelyhez a felhasználók okostelefonos applikáción keresztül férnek majd hozzá.

"Nagyon örülünk a díjnak, mert minden ilyen elismerés igazolja, hogy jó úton járunk, hiszen a fejlesztéseinket nemcsak a vásárlók, hanem a szakma képviselői is értékelik. A SPAR munkatársai azért dolgoznak majd a jövőben is, hogy bővüljünk, új áruházakat nyissunk és modernizáljuk a meglévőeket. Erre ebben az évben több mint 23 milliárd forintot szánunk", hangsúlyozta Maczelka Márk kommunikációs vezető.

A szavazás eredményeképpen az ALDI Magyarország viselheti a "Femcafe.hu - Az Ország Kedvenc Boltja 2017" címet, illetve az első három helyezett számára egy oklevelet is átad a kiadó.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!