mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vaszily Miklós
Vaszily Miklós
MTVA
megbízott vezérigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Megújultak az Origo-hoz tartozó tévécsatornák
2017-05-02 19:24 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Május elsejétől rövidebb névvel, figyelemfelkeltő logóval és megújult műsorkínálattal várják a nézőket a korábban LifeNetwork-ként és OzoneNetwork-ként ismert csatornák.

A rebranding során a Network szó kikerült a Life és az Ozone mögül, ami még erősebb kohéziót biztosít a televíziós csatorna és a New Wave Media-hoz tartozó online médiumok, mint a Life.hu és az Origo tudomány rovatai között. A megújulás részét képezi a két televíziós csatorna munkatársainak egy helyre költözése és a LifeTv vadonatúj műsora, a Kardashian sztori, amivel szeretnék tovább erősíteni a csatornára jellemző szórakoztató és bulvár tartalmakat.

Az origo.hu-t működtető Origo Media Zrt. április közepétől New Wave Media Group Zrt.-ként folytatja tevékenységét, és olyan internetes oldalak is tartoznak hozzájuk, mint a life.hu, a videa.hu, a freemail.hu, vagy a Travelo.

Somlai Bálint, az Origo-NWM TV üzletág igazgatója elmondta, hogy időszerű volt az arculati megújulás és a tulajdonosi struktúra névváltásai is indokolták a rebranding szükségességét.

A csatorna korábbi kutatásai alapján a LifeNetwork egyedi márkaképpel bírt, jól elkülöníthető a piacon lévő más csatornáktól és stabil nézői bázissal rendelkezik. A LifeTv műsorkínálata elsősorban nőknek szól, tartalmaival pedig izgalmas és sokkoló történetekre fókuszál, amiket praktikus tanácsokkal egészítenek ki saját gyártású és külföldi műsoraik segítségével.

A LifeNetwork eddig is a szórakoztató tartalmakra helyezte a hangsúlyt, viszont szeretnének még bulvárosabb irányt adni a csatornának. Ezt erősíti a május elsején induló amerikai valóságshow, a Kardashian sztori.

"A Kardashians egy olyan név, amit mindenki ismer a világon. Legújabb reality sorozatunkban a nézők a világszerte közismert Kardashian és Jenner család életébe nyerhetnek betekintést, amit a Life.hu-val közös aktivitásokkal és cross promócióval kísérünk"- mondta Somlai.

Az OzoneNetwork erőssége, hogy előkelő helyet foglal el a környezeti témájú műsorokban. Ezáltal speciális a helyzete, ugyanis a környezetet érintő témákat az emberek felelősségteljesen kezelik.

Az OzoneTv online párja az Origo Tudomány rovata lesz. "Az OzoneNetwork-re jellemző unikális megközelítést a jövőben is szeretnénk megtartani, hiszen a saját gyártású ismeretterjesztő műsorok jelenleg is nagyon sikeresek. Ezzel összhangban megmarad a csatorna zászlóshajójaként mindennap jelentkező Egyenlítő is." - tette hozzá Somlai.

Április végén az optimális szervezeti működés érdekében a LifeTv és OzoneTv munkatársai egy helyre költöztek, ahol a korábbinál tágasabb térben a gyártástól a produkciós munkatársakig együtt dolgozik mindenki.

A két csatorna eddig is fontosnak tartotta a saját gyártású műsorok készítését, így ezt a legújabb technológiai és virtuális környezet is segíti az új helyen.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!