mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bauer András
Bauer András
Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi docens


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Magyarországon is elindul a Noizz
2017-05-03 15:56 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Magyarországra is megérkezett a Ringier Axel Springer C-generációt célzó online magazinja, a Noizz.

A régióban már több országban is sikeres márka az "internetfüggő" fiatalok nyelvén dolgozza fel a legkülönfélébb közéleti témákat, de elsősorban a divattal, életmóddal és kultúrával kapcsolatos trendekre koncentrál.

A Noizz márkát először Lengyelországban vezette be a Ringier Axel Springer. A kezdeti sikereket követően Szerbiában, Szlovákiában, Németországban és Romániában saját szerkesztőséggel is elindult az oldal - jelenleg összesen több mint 8 millió felhasználót ér el havonta. A tartalom mellett a rendhagyó felépítést is kifejezetten a fiatal korosztályra szabták a készítők. A magyar oldal hivatalosan ma indul el.

A C generáció kifejezés azokat a városi fiatalokat jelenti, akik nem tudnak élni az internet nélkül, folyamatosan kapcsolatban vannak egymással és elképesztően különböző helyekről nyerik az inspirációjukat a hétköznapi kreativitásukhoz. Anyanyelvükké váltak a digitális eszközök és szinte mindent képesek megoldani a telefonjukon. Ezt a generációt reprezentálja és egyben szólítja is meg a Noizz.hu fiatal, 22 és 35 év közötti újságírókból álló szerkesztősége. Mindenki szekértője és rajongója is egyben a témáinak" - mondta Szokol Martin, az új oldal 24 éves főszerkesztője, aki az oldal irányításában a Ringier Axel Springernél korábban megszerzett online elemzői tapasztalatait is beveti majd.

Gerentsér Imre, a Ringier Axel Springer Magyarország digitális portfólió-igazgatója szerint a Noizz mára egy igazi európai márkává nőtte ki magát, ami minden országban ugyanazt jelenti a fiatalok számára: "Street art, under ground zene és arcok, menő bulik. Ezt az oldalt annak a generációnak hoztuk létre, amely már el sem tudná képzelni magát folyamatos internetelérés nélkül, az igényeiket mégsem szolgálta még ki teljesen egy online felület sem. A Noizz.hu ezt a célközönséget fogja megragadni. A hirdetők számára pedig egy új lehetőséget adunk arra, hogy őszintén szólíthassák meg a fiatalokat. Az oldal felépítése és szellemisége is ideális alapot biztosít a különféle natív tartalmakhoz."


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!