mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kaprinay Zoltán
Kaprinay Zoltán
Bónusz Brigád
alapító, vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Trendfigyelést végez a Neo Interactive az eMAG számára
2017-05-03 17:55 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A neo csapata a folyamatos monitorozás mellett a közösségi megjelenések kreatívkoncepciójának kitalálásában és elkészítésében is részt vesz.

Az év elején indult együttműködés keretében a neo social media teamje a legnagyobb magyarországi e-kereskedő vállalat számára kutat a digitális világból olyan hype-okat, trendeket, aktualitásokat, amelyeket aztán a közösségi kommunikációban meg lehet "lovagolni".

"Az együttműködés célja a naprakész márkajelenlét mellett a közösségi oldalon folyó sales-támogatás is" - mondta el Hunyady László, az eMAG marketingigazgatója.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!