mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kaprinay Zoltán
Kaprinay Zoltán
Bónusz Brigád
alapító, vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Továbbra is piacvezető a Mokka
2017-05-12 15:40 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az elmúlt egy hét számait tekintve továbbra is a TV2 Mokka a legnézettebb reggeli műsor.

Az öt adásnap együttes teljesítményét figyelembe véve a 18-49-es korosztálynál 1,89-szer, 18-59-nél 2,42-szer, míg a teljes lakosságot tekintve 3,10-szer magasabb volt a Mokka közönség aránya a konkurens csatorna Reggeli című műsoráénál.

Míg a Mokka ezen 5 adását átlagosan a 18-59 éves korosztályból 72004 néző követte, addig a Reggelit 29541 fő. A 18-49-es korosztályt vizsgálva a TV2 Mokkára átlagosan 36877 fő volt kíváncsi, addig a Reggelire 19767. A teljes lakosságot tekintve a Mokkának átlagosan 177905 nézője volt, míg a konkurencia Reggeli műsorának 56976.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!